MSM 76

Gestart door doomslu, 17 november 2008, 19:22:32 PM

Peter

Ik denk dat de type 12 van onze vriend Guido Olaerts op de voorpagina staat. Zo'n mooie lok verdient dat in elk geval [:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

marctje

misschien een foto van al de treinen van mehano met een zwart lintje in de hoek als eer betoon aan een fabrikant van belgische modellen
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

conducteur

Wat maakt het uit wat er op de voorkant staat? Als de artikels binnenin goed zijn,is dat toch het belangrijkste?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Jurgen

Pff, er gaat hier precies weer veel zever geschreven worden voor er een deftige reactie op het magazine zelf komt precies. [}:)]
We zitten al aan pagina 2.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Pff, er gaat hier precies weer veel zever geschreven worden voor er een deftige reactie op het magazine zelf komt precies. [}:)]
We zitten al aan pagina 2.

Ach Jurgen er is nog g??n ruzie gemaakt. Het is gewoon leuk om het lange wachten even op te fleuren met wat gokwerk. [;)]

@conducteur : natuurlijk is de inhoud belangrijker dan de cover. En ik meen te mogen zeggen dat we er weer ingeslaagd zijn om voor ieder wat wils te produceren. Al laat ik het lof zwaaien of het kritiek geven aan jullie over. Zeg in deze rubriek eerlijk jullie mening. We kunnen er tegen. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

zolang het maar goede is h? [:I]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

jan77

Het maakt me niet uit wat er in staat ik wacht met ongeduld er zal  toch  zeker wel een goed artikel in staan.
Ik ben altijd al tevreden geweest over de inhoud.
Gr Jan

Jurgen

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Pff, er gaat hier precies weer veel zever geschreven worden voor er een deftige reactie op het magazine zelf komt precies. [}:)]
We zitten al aan pagina 2.

Ach Jurgen er is nog g??n ruzie gemaakt. Het is gewoon leuk om het lange wachten even op te fleuren met wat gokwerk. [;)]



Zolang er niemand mij warm maakt voor het nieuwe nummer word ik niet ongeduldig ook niet. Dan doe ik gewoon verder met het huidige nummer.
Maar nu ben ik dus wel warm gemaakt en ongeduldig ongeduldig geworden en dan geraak ik gefrustreerd en dan moet ik af en toe wat stoom afblazen. Dat is dus in de vorige reactie gebeurd en nu ben ik terug in mijn hoekje gekropen en blijf ik rustig. [:D]
Niets van aantrekken dus. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Help ik heb Jurgen warm gemaakt. Dat was niet mijn bedoeling [:I].

Allez, ik vind dat forumleden iets sneller mogen ge?nformeerd worden dan de "gewone" lezer...



Proficiat Patrick. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dgrr57

Luc,

ik dacht dat er in uw excel file een foutje zat [;)]

Nu vind ik dat zelfde woord terug op de cover [:(]

Ik ken een scenic divider. Maar wat is een scenic devider [?]

tonycabus

Viel me net ook op, Patrick!
Ik heb de zaak vertaald en vond geen betere term, maar in het artikel (van Andr? Saenen) wordt alles wel goed uitgelegd.
Het is idd SCENIC DIVIDER!!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

doomslu

OEPS. Slecht punt voor mij, want ik heb er ook over gekeken. [:I]

Maar het artikel is heel goed hoor. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

stoomloc

Hallo,

Wanneer valt deze uitgave in de bus ?

Mvg

Wim

Rikkie

Die ligt bij ons klaar om morgen te leveren bij de krantenwinkels.[;)]

erik de noorman

Zat van de morgen in de bus.

Erik