Bedankt Tony.
Ik heb Christel ook diverse malen gemaild, maar ze zei dat het niet meer te achterhalen was of er herinneringen verstuurd zijn of niet. Ik heb ze in ieder geval tot twee keer toe (na een 1-jarig en na een 2-jarig abonnement) niet ontvangen. Ik kon me wel herabonneren, maar moest het tussenliggende nummer los kopen. Ik heb nu weer een 1-jarig abonnement.
Wat betreft de korting; ik begrijp dat wij de hogere portokosten moeten betalen, dat is logisch, maar het staat niet in verhouding met de kortingen voor belgische abonnee's. Ik bedoel; als zij 40 euro kunnen BESPAREN op een tweejarig abonnement (dus op 24 nummers MSM), dan moeten nederlandse abonnee's dat toch ook kunnen (buiten het feit dat zij alsnog meer betalen voor die twee jaar vanwege de hogere porto). Besparen = besparen, denk ik dan.
Overigens verdient Christel geen kletsen, want ze heeft iedere keer haar (?) fout keurig hersteld, en onderhoudt keurig contact per e-mail.