Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Wijngaarden

Gestart door Quadran, 05 november 2008, 17:43:41 PM

Quadran

Naar aanleiding van mijn vorige "De Rijn" vraag ben ik op zoek naar wijnstruiken.

Bestaan die kant en klaar?

 

PeterC

Ik heb al enkele goede realisaties van wijnranken gezien dmv tandenstokers die met loof bekleed worden (eventueel met enkele fijne takjes volgens het 'Jos' principe?).
Groetjes, Peter


vandomm

Quadran ,

In MSM no 33 bl. 7 worden de wijnranken
van BUSCH beschreven .

veel succes
Cees .

geremila

Via onderstaande link vind je een voorbeeld van bevlokte bloembinddraad (niet minder dan 7000 stuks[:0]) met toch een zeer mooi resultaat.

http://www.mec-krefeld.de/modell.html

groetjes,

Mike

adrievans

Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

ERVIN

Amaai dat is knap zeg!!!![:0]

Peter

Proost[:D][:D][:D][:D]

Mijn idee van het goede leven is samen met mijn echtgenote gezellig bij een goed glaasje Schw?bischer rot- of weisswein van de Kaiserstuhl (ja, ja uit het Zwarte woud)
Aan het landschap op de foto lijkt dit mij eerder een weinberg aan de Rhein of Mosel (een R?desheimer Rosengarten is ook niet te versmaden natuurlijk)

Prachtige weinberg Adrie[:D][:D][:D]
Heb je nog meer zo'n foto's
Met vriendelijke groeten
Peter

Quadran

Amai, ja, das knap [:0]
 

Jurgen

Dit lijkt een beetje op mijn modelbaan. Alleen de loc heb ik niet. De bovenleiding ontbreekt ook. De brug heb ik ook niet. En de wijn... euh, all?, de kerk heb ik toch al. [:o)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Michiel

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Dit lijkt een beetje op mijn modelbaan. Alleen de loc heb ik niet. De bovenleiding ontbreekt ook. De brug heb ik ook niet. En de wijn... euh, all?, de kerk heb ik toch al. [:o)]

[:D][:D][:D][:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Quadran

Jaja, zulke fotos bedoel ik [:p] Iemand nog fotos van dit onderwerp?
Schaal of 1:1? (er moet natuurlijk wel een trein opstaan [:D])
 

jan77

Zeer mooie wijngaard leverd die goeie wijn[;)]
Gr Jan