Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

"eretitels"

Gestart door Havoc, 17 april 2005, 20:57:12 PM

kasteel

ben ??n van de 'zwijgzamere' forumleden - wel sinds de eerste dag aanwezig - ik kijk zo een 3 keer per dag de nieuw gepostte items na - maar voel helemaal geen nood om op zowat elke item mijn commentaar te geven of ook te schrijven zoals de vorige 'mooi of goed .../ citaat op citaat geven '[:D][:)]
heb al wel meerdere keren nuttige info zowel kunnen ophalen als geven en dat is mijn bedoeling.
Jan

Gerolf

Uit een ander draadje:
citaat:
Geplaatst door loebaske

Ben al machinist, kan dat niet treinbestuurder zijn....
dat is meer up to date [:)][:)]
Hier valt iets voor te zeggen.
Een jobke voor Tony? Is dit te wijzigen?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Kwee het, het stond in een verkeerd draadje, maar het
was nu eens ??nmaal gepost, sorry....
machinist is meer iets van uit de jaren vijftig.
Doe daar eens iets aan Tony, en alvast bedankt.
Eric

Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door loebaske
Doe daar eens iets aan Tony, en alvast bedankt.



En verbeter terwijl eens de fouten op de profielpagina van andere gebruikers (bv "Vind alle neit gearchiveerde .....)
En dan als je op die verkeerde gespelde link klikt, en er zijn meerdere paginas, dan staat onderaan. "Er zijn... Pageinas ....."

Gerolf

citaat:
Geplaatst door loebaske
Kwee het, het stond in een verkeerd draadje, maar het was nu eens ??nmaal gepost, sorry....
Geen probleem. Ik zet het alleen hier omdat Tony het dan misschien makkelijker vindt. Zo vaak kijkt hij hier niet meer mee.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

argilla

toont nog maar eens aan dat dit forum nodig is en, dat het zo succesvol is [:D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

citaat:
Geplaatst door loebaske
Kwee het, het stond in een verkeerd draadje, maar het was nu eens ??nmaal gepost, sorry....
Geen probleem. Ik zet het alleen hier omdat Tony het dan misschien makkelijker vindt. Zo vaak kijkt hij hier niet meer mee.



Misschien eens tijd om een extra moderator aan te stellen.
Dan zijn ze met 2 om de boel in de gaten te houden, niet dat er veel te doen is, maar hier en daar een topic splitsen als er teveel off-topic gegaan wordt, eens een dubbel topic deleten, you know, simpel moderator-werk

Gerolf

Er zijn er bij mijn weten minstens twee: Tony en Nico hebben beide toegang tot alle mogelijkheden van het forum.
Beiden hebben ze het echter behoorlijk druk, maar meelezen doen ze echt wel: dat is al een paar keer gebleken.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Koen

Hallo Tony,

Kan je eens nakijken wat er aan de hand is met mijn berichten teller. Ik heb net een aantal berichten nagekeken en blijkbaar blijft de teller hangen op 178 en 179.

MVG
Koen
Nooit te oud om te leren

ERVIN

Hoi Koen,er is niets aan de hand met je berichtenteller hoor,kijk nu maar eens op andere onderwerpen die je al gepost hebt,ook daar zal hij nu op 180 staan.[;)]

Koen

Vreemd,
Ik heb de laaste berichten nagekeken en deze stonden bij mij allemaal op 179 ???
Nooit te oud om te leren

Koen

Inderdaad Ervin, het ligt aan mij. Ik ben hoog nodig aan vakantie toe [:D][:D][:D]. Kan jij een mailtje naar mijn baas sturen met de vermelding "overspannen - hoogst besmettelijke ziekte - treinitis genaamd [}:)] - dringend aan verlof toe [:o)]"
Oh ja, Tony beschouw mijn berichtje maar als onbestaande. Sorry voor de overlast.

MVG
Koen
Nooit te oud om te leren