Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

"eretitels"

Gestart door Havoc, 17 april 2005, 20:57:12 PM

Havoc

Ik ben nu een tijdje "machinist" op dit forum en zou eens willen weten wat er nog komt? Gewoon nieuwschierig, niks anders. Of zijn de titels al op want nooit gedacht dat er zoveel volk zou zijn?

Johan

Expert in non-working solutions.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

tonycabus

Jahaaa![:0]

Administrator![;)]

Maar dat blijf ik nog een tijdje[8)]

Of er moest h??l v??l volk bijkomen, h?? Maar dat komt!

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

guy holbrecht

Als je h??l, h??l veel reageert op dit forum wordt je misschien nog wel eens een Etienne Schouppe, of een Karel Vinck of ja, hoe heet die nieuwe baas nu alweer?

tonycabus

"Directeur NMBS" is de hoogste graad, (vanaf 1500 posts)maar je moet eerst nog voorbij de rang van "stationschef" (500 posts), Johan!
Leuk ook op jouw naam nu een (sypathiek!) gezicht te kunnen plakken, trouwens!

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

janjozef

O maar 1500 posts die kunnen wel even snel maken alleen we zeggen nu al zo weinig serieus dus dat niveau moet dan nog zakken

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

tonycabus

Dat illustreert dan misschien op welk niveau er in het grootbedrijf gepraat wordt [:D]

Maar een beetje luchtig moet kunnen, de boog moet niet altijd gespannen staan.

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

marctje

Af en toe stoom aflaten ( gepaste uitdrukking, vinden jullie niet?) moet toch kunnen. Leren, helpen en plezier maken daar draait het om en een betere plaats kunnen we ons eigenlijk niet voorstellen. Tof ook om Havoc te ontmoeten en natuurlijk Fran?ois die ook zijn neus kwam binnen steken bij MTD verleden zaterdag.

marc
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

tonycabus

Beter dan door Marc kon het niet gesteld worden. Dit is een echte clubsfeer... Of was dat soms niet de bedoeling[?][?]

Bakkeleien hoort daar ook bij, en Herman mag ons gerust eens laten weten wat er precies mis is. Ik heb een idee, maar wil eerst checken..

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Havoc

citaat:
Leuk ook op jouw naam nu een (sypathiek!) gezicht te kunnen plakken, trouwens!


Zeg, serieus blijven h?.

Het was de moeite om de regen te trotseren voor het 0-forum. Spoor 0 is eens iets anders. Indrukwekkend materiaal. En MTD mag ook gezien worden uiteraard.

Als het zo blijft voortgaan hebben we hier een "raad van bestuur" waar den NMBS een puntje kan aan zuigen.

Johan

Expert in non-working solutions.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

françois

Hallo treinfreaks,

bedankt voor de boeiende namiddag bij MTD waar ze niet alleen interessante treinbanen hebben maar ook toffe clubleden.
Hopelijk is dit voor herhaling vatbaar en komen we met nog meer mensen in kontakt die zaterdag geen tijd hadden of er niet konden bij zijn.
Ik hou er erg goeie herinneringen aan over,
groeten aan allemaal,
Fran?ois.
 

tonycabus

Ik was er eerder al eens, Fran?ois en de anderen, vandaar dat ik het niet kon laten jullie op te roepen om mekaar juist daar te ontmoeten.
Het 0-Forum verdient die belangstelling, en MTD evenzeer. Daarmee wil ik andere clubs niet afbreken, maar ik herinner me dat de eerste voorstellen voor een eventuele ontmoeting van forumleden van MTD (Marc) en de DWARSLIGGERS (Jean-Luc) kwamen.
En voor diegenen die de Dwarsliggers niet kennen, wel, dat is evenzeer de moeite waard. Ook een stel fijne mensen.
We gaan niemand de grond intrappen, verre van! Andere ontmoetingen waren er nog niet, en wat niet is kan nog komen, daar zijn wij van overtuigd!
Een fijne dag beleefd met jullie allemaal, zaterdag!


Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Jurgen

Ik heb de "eretitels" van alle leden eens bekeken. Ik kan zeggen dat we ondertussen met:

- 217 reizigers 2de klas
- 11 reizigers 1ste klas
- 22 conducteurs
- 17 machinisten
- 3 administrators (zitten waarschijnlijk in het seinhuis [:D])

zijn.
Ik heb dit bekeken op 23 april 2005 om 13.20 uur. Ondertussen kunnen daar al een paar veranderingen bij gekomen zijn.
Nu kijken wie eerst stationschef of directeur zal worden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dikken

wat dacht je van seingever vanaf 500 posts en seinhuischef vanaf 1000?

greeeetz, Bart
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

Havoc

Er zijn er nog mogelijk:
- bagage: die wel ingeschreven hebben maar nog nooit gepost [:o)]
- bagagedrager (uitgestorven ras spijtig genoeg)
- onderstationschef
- inspecteur
- mechanicien
- stoker

Als we verder in de geschiedenis gaan zullen er ook nog geweest zijn voor de lampen (toen nog met olie).

Johan

Expert in non-working solutions.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

'Factage' heb ik altijd een mooie benaming gevonden. Het heeft lang geduurd voor ik te weten kwam wat het eigenlijk betekende.

Gerolf vanuit "Marche-en-Bi?res"
http://home2.scarlet.be/gerolfp/
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw