Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Les locomotives diesel type 201 - s

Gestart door Anarchy, 04 november 2008, 11:06:56 AM

Anarchy

Aan de ge?nteresseerden,

Dit boek staat in promotie bij het TSP aan 19,60? ipv 49,00?. Ik heb alvast mijn exemplaar besteld.

imghttp://i18.ebayimg.com/02/i/001/13/09/3f97_1.JPG/img

GeM

Hey Anarchy, waar heb je dit gevonden? net gekeken op de site van TSP en staat op 49?. Of was de promotie maar 1 week geldig?
Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I

Mr-tsjoektsjoek

Inderdaad, op hun site staat hij nog aan 49?, maar in het tijdschrift Op de Baan staat hij al lange tijd, langer als 1 week [:D][:D], in promotie !

Zeer interessant boek ! Ik heb natuurlijk weeral te vlug geweest, bij uitgifte direct gekocht en de volle pot betaald. [:(]

Maar ik ben zeker hem te hebben !!! [:)]

Anarchy

citaat:
Geplaatst door GeM

Hey Anarchy, waar heb je dit gevonden? net gekeken op de site van TSP en staat op 49?. Of was de promotie maar 1 week geldig?




Zoals tsjoektsjoek zegt, in de laatste ODB staat de promotie vermeld. Er staat geen uiterste datum bij vermeld dus ik veronderstel tot einde voorraad misschien. Ik verwacht het volgende week in de bus!

EDIT: Deze middag toegekomen met de post. Ziet er een prachtig werkstuk uit! Ik zou zeggen, voor die prijs niet twijfelen [:)]

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about