Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MECHELEN Forumbaan

Gestart door argilla, 26 oktober 2008, 10:03:37 AM

tonycabus

#45
On se rappelle, vieux!
Mr. Mosselmans (Ma?tre L?onardo), stuur me jouw tel. nr. eens per PM vriend...
En Marc, jij ook aub.
Maar we mailen elkaar nog, als ik nog eens uit de drukte geraak[:p]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

argilla

#46
Ik zou graag eens iets , uit ervaring , vragen aan de inrichters van onze  ( ondertussen) gerennomeerde en bekende tentoonstelling.

Die opstelling van de tentoonstelling dat gaat nogal vlot maar,...die afbraak dat is een speciaal iets. Uit ervaring weet ik dat dit niet altijd vlotjes verloopt. Mijn inziens is er te weinig "tijd" om op te krassen. Gevolg een overhoop , geloop aanhangwagens voor club en mensen met meerdere modules ( dat is nog eens niet zo erg gezien de afmetingen van aanhangwagens), je kan niet altijd de vrije baan geven aan iemand anders. Maar dan als je , zelf zonder aanhangwagen naar buiten wil, staat of staan de uitgangen dikwijls geblokkerd door wagens camonneten lichte vrachtwagens.... allemaal handerlaars,  en als je dan vraagt om effe het ding teverzetten
man ...man ..man je vraagt precies om "het leven " van de bestuurders. Stress ?? onwil ? Ik geloof het niet . Eerder de "tijdsdruk".
Is het niet beter een plan van  bv; clubs en forumbanen abreken van ...dat uur tot dat ...uur. ?
Alle ik weet niet of iedereen dit standpunt of vraag deeldt ?
Kan het niet anders ??

Geen kwaad woord over organisatie, mensen of zo, gewoon een vlotter verloop !


Vraag is kan dit niet in betere banen geleid worden
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15