Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

nieuw lid met vragen

Gestart door treintj, 18 oktober 2008, 20:50:40 PM

treintj

hallo,

Ik ben pas nieuw op het forum  heb een roco baan in Ho
maar heb ook veel vragen

eddy

#1
Kan niet anders zeggen,als stel U vragen maar.De forumleden zullen die trachten te beantwoorden.Maar probeer duidelijke vragen te stellen,om eventuele problemen op te lossen,of zinvolle antwoorden te krijgen.

groeten Eddy[;)]

Pol

#2
Welkom allebei! Zoek goed op het forum en je zult al heel veel leren! Heb je vragen, stel ze maar, we proberen op alles een antwoord te vinden!

Groeten,

Pol
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Jurgen

#3
citaat:
Geplaatst door Pol

Welkom allebei! ...


Pol, volgens mij is Treintj maar alleen hoor.
Ik denk dat hij wou zeggen: "Ik ben pas..." en niet "ik en pa...". [;)]

Dus treintj, typ niet te snel en kijk eerst je schrijfsels nog eens na voor je op "Nieuwe reactie plaatsen" klikt.
Je kan je berichten eerst bekijken door op "voorbeeld" te klikken. Je bericht opent dan in een nieuw venstertje en zo kan je nog steeds je fouten verbeteren.
Volgens mij ben je ook te snel geweest om je naam voor dit forum aan te maken en had je "treintje" in het achterhoofd en niet "treintj". [;)]

Laat mijn reactie je vooral niet afschrikken om je vragen te stellen. Daar dient dit forum voor. Wij zullen alvast proberen om je vragen te beantwoorden.
Welkom dus op dit forum en veel leesplezier. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gerolf

#4
citaat:
Geplaatst door Jurgen
Volgens mij ben je ook te snel geweest om je naam voor dit forum aan te maken en had je "treintje" in het achterhoofd en niet "treintj". [;)]
Als dat zo is, kunen we dat wel voor U aanpassen [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

#5
welkom treintj ik heb je site al eens bekeken, staat niet veel op maar ziet er wel mooi uit, welkom

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

loebaske

#6
Welkom op het forum...maar denk ook dat er een typfout inzit en dat het treintj(e) moet zijn...
Misschien treffen we jullie in Mechelen[?][?]

Hannelore

#7
welkom op het forum, ik ben hier ook nog niet zolang, maar heb al een berg tips gevonden
 

loebaske

#8
Hannelore, dat is nu eens een kompliment voor het forum[;)][;)]

treintj

#9
hallo allemaal
dank u voor het toch al zeer goede comentaar zal zeker op mijn fouten letten
mvg dylan

thalysken

#10
Ha dag dylan,

Veel succes nog op het forum. En veel modelbouwplezier.

Dylan is een klasgenoot van mij. Wij zitten ongeveer elke dag, elk uur naast elkaar.[}:)][}:)][}:)][:D]

Maandag komt hij op bezoek bij mij. Ik zal wel een paar goeie voorbeelden van berichten tonen.

Eerder maakte ik al een samenstelling van filmpjes van zijn baan:http://www.youtube.com/watch?v=eTtarYGtOos


treintj

#11
hoi
oei ja dat was morgen [:D][:D]
merci hoor ik moet dan naast jouw zitten [}:)][:D]
mvg dylan

treintj

#12
citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door Pol

Welkom allebei! ...


Pol, volgens mij is Treintj maar alleen hoor.
Ik denk dat hij wou zeggen: "Ik ben pas..." en niet "ik en pa...". [;)]

Dus treintj, typ niet te snel en kijk eerst je schrijfsels nog eens na voor je op "Nieuwe reactie plaatsen" klikt.
Je kan je berichten eerst bekijken door op "voorbeeld" te klikken. Je bericht opent dan in een nieuw venstertje en zo kan je nog steeds je fouten verbeteren.
Volgens mij ben je ook te snel geweest om je naam voor dit forum aan te maken en had je "treintje" in het achterhoofd en niet "treintj". [;)]

Laat mijn reactie je vooral niet afschrikken om je vragen te stellen. Daar dient dit forum voor. Wij zullen alvast proberen om je vragen te beantwoorden.
Welkom dus op dit forum en veel leesplezier. [;)]




hallo,

Zal dit zeker eens doen op "voorbeeld" klikken. Maar het moet wel degelijk "treintj" in plaats van "treintje".