Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 75

Gestart door Gerolf, 16 oktober 2008, 14:15:49 PM

Gerolf

Wat zat er in de bus vanmorgen? Jawel! 8D
Een nummer dat vooral gericht is op de Expo, maar met toch best wat praktijk, tests en baanbespreking(-en)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

cyberbeast

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Wat zat er in de bus vanmorgen? Jawel! [8D]
Een nummer dat vooral gericht is op de Expo, maar met toch best wat praktijk, tests en baanbespreking(-en)



Vanaf morgen in de winkel te vinden?
 

Gerolf

Best mogelijk dat hij morgen in de winkel ligt.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Zat inderdaad vanmorgen in de bus.
Even vlug doorgebladerd. Mooi, mooi, zeker het vervolg op die wagen om zelf te bouwen. Ook de bespreking van die beide stomers lijkt me heel goed, evenals die nieuwe containerwagens van TSD.
Een minpuntje bij die wagens "enkel te koop bij Van Biervliet".
Spijtig, maar ik ga niet naar Ingelmunster rijden voor zo'n set.
Dan maar niet.[:0][:0][:0]
Met vriendelijke groeten
Peter

conducteur

bij mij is hij aangekomen!
weeral iets te doen.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

schumim

Inderdaad vandaag ook bij ons in de bus. Efkes vlug doorgebladerd.
Er zat tevens ook een kortingsbon in voor Modelspoor beurs van 4? voor 2 personen.

Jullie nu vlug laten, ik ga in mijn boekje lezen van modelspoor.

Efkes off topic vraagske : Wie gaat er van jullie allemaal naar de Modelspoorexpo??

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Mr-tsjoektsjoek

Yep, bij mij lag 't ie ook te wachten toen ik thuiskwam.

Blijkbaar kost het folie geen geld bij MSM, bij mij was de brief over de expo extra verpakt.

In ieder geval, 't ziet er weeral formidastisch uit [:D][:D][:D][:D].

Eerst ga ik dat artikel lezen over de Roco type 90, morgen mijn BR 57 die ik op ebay kocht afhalen bij de post, dan kan ik aan het herschilderen beginnen.  89 ? betaald op ebay, + 30 ? voor een ESU lokdekoder, is toch nog altijd minder als die nieuwe die ge toch nergens vindt. Pff, slechts 200 exemplaren [:I], ze zijn bij Roco zeker bang van overstocks ?

Pol

Ja ik had ook een dubbel ingepakte! Schoon cadeau die 2euro korting! Daar ga ik er zeker ene van drinken op de gezondheid van alle medewerkers van MSM!

Ik heb'm nog maar snel doorgebladerd (dadelijk in de bus naar Turnhout lees ik hem wat beter door), maar Jos z'n bomen en het artikel over ramen en deuren spreken me alvast erg aan!

Ook de lijst van deelnemers aan de expo zal ik eens goed moeten bekijken!

Groeten,

Pol
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

loebaske

Deze avond was het een fijn thuis komen, want de brievenbus puilde uit met het nieuwe MSMke[:)]
Heb het effe doorgebladerd en het plan van de expo ga ik op het werk eens kopieren...moeten we nu die brief of het adres blad meenemen naar de expo[?][?]

marimon

Ik ging buiten vanmorgen en kreeg hem van onze liefelijke postbode met de mooie ogen in mijn handen geduwd. Ik heb dus tweemaal geluk gehad vandaag.[:D][:D][:D]
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

cyberbeast

citaat:
Geplaatst door marimon

Ik ging buiten vanmorgen en kreeg hem van onze liefelijke postbode met de mooie ogen in mijn handen geduwd. Ik heb dus tweemaal geluk gehad vandaag.[:D][:D][:D]



Van mij dan? [:p]
 

Gerolf

citaat:
Geplaatst door loebaske

...moeten we nu die brief of het adres blad meenemen naar de expo[?][?]
Goed lezen, Eric: Allebei [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Ludwig

ppfff stoefers !!!!
Ik moet wachten tot hij in de winkel ligt [:(]
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

dirkkerckhofs

Ik ga d'er nu aan beginnen zie, want hij ligt hier ook te blinken op tafel!

Dirk