Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

\

Gestart door rixke rail, 14 oktober 2008, 22:40:55 PM

Gerolf

#15
citaat:
Geplaatst door Saraan
...Ik heb dit draadje opzij gezet ...
Ah? Hoe doe je dat?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marcgoovaerts

#16
Eric: Bedankt voor de extra beelden !

Saraan: Ik krijg dus gezelschap op e-bay voor N-eilzugwagens ?

Gerolf: Een draadje apart zetten is makkelijk.
Gewoon efkes bookmarken en een afzonderlijk mapke "MSM" aanmaken.
Als late instapper heb ik eerst bijna ?lke pagina van dit forum eens bekeken (faut le faire, hein ?). Resultaat: na een tijd denk je aan iets om dan meteen "Shit ! Waar stond dat nu weer ?" te roepen.
Sinds toen heb ik een MSM-bookmarksmapje klaar. Wanneer je een pagina bookmarkt (?), krijg je automatisch ook de titel van het draadje in die bookmark.
Binnen de kortste keren krijg je zo je eigen MSM Forum-encyclopedie, met als voordeel dat het er een is die zich bij elke klik aanpast aan de huidige situatie. Wanneer je de complete pagina bewaart, hou je natuurlijk enkel de situatie van dat moment bij (en het neemt een pak meer plaats).

Groetjes,
Marc
 

Gerolf

#17
Goeie tip, Marc!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

#18
citaat:
Geplaatst door marcgoovaerts
Saraan: Ik krijg dus gezelschap op e-bay voor N-eilzugwagens ?


Marc, we moeten mekaar inderdaad niet op kosten jagen. [:D] Ga je gang, ik zal over een paar maanden nog eens kijken of ik wat vind. En betreffende de MSM-bookmark-tip, dat is een goeie, daar ga ik ook aan beginnen.[^]

groeten,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

rixke rail

#19
Ik ben alvast benieuwd hoe die 2 N-mannen die dakventilatoren en vouwbalghaken gaan namaken !?! [}:)][;)]
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

marcgoovaerts

#20
Wel Eric, zoals alles in N: met microchirurgie (veel proberen, vloeken, opnieuw proberen, etc.). Zoals op een Duitse site: 'HO kann jeder, aber N ?" Maar ja, hoogmoed komt voor de val. Het zal trouwens nog een hele tijd duren, want m'n hoofd zit nog vol (te) wilde plannen met N.
Maar plannen is even leuk als verliefd zijn, niet ? Daarvan is het eindreultaat ook niet altijd even zeker.

Marc
 

Michiel

#21
Dit ombouwproject dwarrelt nog steeds rond in mijn hoofd, en ben eens gaan rondzoeken naar kandidaat modellen. In N is geen C4i-33h beschikbaar. Ik vind wel een gelijkend model C4i-30. Beschikt iemand over informatie betreffende dit rijtuig, en of Belgische spoorwegen er hiervan ook in dienst hebben gehad?

met dank bij voorbaat,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

rixke rail

#22
Ik vind het ook een prima alternatief, Michiel, zeer gelijkend !
Ik vond geen spoor van dit type bij de nmbs !
Modelsporse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Michiel

#23
Bedankt Eric, ik ga dan op de uitkijk naar die c4i-30 rijtuigen. Dat zal zoals gewoonlijk 2de-hands markt afschuimen worden, want de productieperiode van deze rijtuigen van Arnold was tussen 1969 en 1991.

Als je toevallig nog suggesties hebt voor 4-assige duitse TPII rijtuigen die het tot Belgische dienst hebben gebracht, dan hoor ik het graag. [;)]

Met vriendelijke groeten,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)