Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Ecos start steeds terug op

Gestart door railbusje, 10 oktober 2008, 17:26:47 PM

INFO

Zoals u kunt lezen ligt het probleem bij de ECoS.

Met Roco en zijn Maus of Multi-Maus zijn er geen problemen, die heeft 3 dagen aan een stuk storingsvrij gewerkt op EuroSpoor 2008 j.l.
Dat kan niet gezegt worden van de ECoS die vertoonde allerlei vervelende storingen, zoals spontane resets, vergeten van IP adressen, het niet willen aansturen van loks enz. enz.
Beide via Koploper.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

Kees-Jan

Ja Info dit kan ik inderdaad bevestigen daar het mijn ECoS was die de rare storingen gaf tijdens Eurospoor (en je hebt het zelf gehoord bij onze baan).

Na het compleet leegmaken van de ECoS (dus alle lokomotieven er uit halen) werd het beter en waren er minder storingen.

Kees-Jan

ter info: alle loks rijden met Zimo decoders!

Blausee-Mitholz

citaat:
Geplaatst door INFO

Dat kan niet gezegt worden van de ECoS die vertoonde allerlei vervelende storingen, zoals spontane resets,


Waar kennen we dat toch van. De ECoS hier geen probleem (en die verwacht ik ook niet)

citaat:
Geplaatst door INFO

vergeten van IP adressen,


vreemd, heeft mijn PC zelfs geen last van laat staan mijn ECoS

citaat:
Geplaatst door INFO

het niet willen aansturen van loks enz. enz.
Beide via Koploper.



Klinkt als niet vrij geven van rijregelaar, kwestie van instellen dus (handleiding lezen zou ik zeggen).

En wat zijn de verdere klachten (want er staat enz. enz.)

Ik lees verder weinig klachten over de ECoS dus zal hel wel meevallen.
P.s. je moet natuurlijk wel met een digitaal apparaat om kunnen gaan [:o)]

Mvg, Johan