Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Kleine suggesties voor MSM

Gestart door cyberbeast, 09 oktober 2008, 15:39:04 PM

cyberbeast

Als ik twee kleine suggesties kan doen voor het MSM:
- Is het mogelijk om een datum mee te delen (in MSM zelf of de site of het forum) wanneer de nieuwe MSM verschijnt? Niet dat het mijlenver rijden is om een exemplaar te halen maar ik rij liever 1 keer dan 3 keer natuurlijk (een abo neem ik voorlopig niet omdat ik het madamtje van de winkel ken en haar een pleziertje wil doen).

- Kan er eens een reportage komen over hoe modeltreinen gemaakt worden? Of heb ik die in een van de vorige nummers gemist?

Verder een uitstekend boekje!!!
 

doomslu

Nummer 75 zal eind volgende week (vermoedelijk vrijdag) in de winkels liggen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loco

Over hoe modeltreinen gemaakt worden kan wel ??n en ander geschreven worden. Daarover zijn bij mijn weten al tweekorte  bijdragen verschenen. Eentje ging over de reeks 55 in schaal I van Minerva, en een tweede over de fabriek van Vitrains in Itali?. Natuurlijk laten deze fabrikanten niet alles zien. Maar wanneer je beide artikels naast elkaar legt kom je al heel veel te weten.

chef garde

Jaja, cyberbeast, 't madamtje ken ...  Een abo scheelt toch een pak ze, tweejaarsabo en uw MSM kost omgerekend 5,80 ipv 8,50 euro.  Spaar je mee uit en kun je da madamtje al eens mee trakteren h?!!

martintje

citaat:
Geplaatst door doomslu

Nummer 75 zal eind volgende week (vermoedelijk vrijdag) in de winkels liggen.




is het mogelijk dat jullie dat een weekje opschuiven?? ik heb 73 en 74 nog niet uit [^]
Mvg Marty

cyberbeast

citaat:
Geplaatst door chef garde

Jaja, cyberbeast, 't madamtje ken ...  Een abo scheelt toch een pak ze, tweejaarsabo en uw MSM kost omgerekend 5,80 ipv 8,50 euro.  Spaar je mee uit en kun je da madamtje al eens mee trakteren h?!!



Haha, neenee. Ik ben een eindje postbode geweest in haar straat en toen nam ik steeds MSM mee uit haar winkel. En dat doe ik nog steeds. Ach, mss ga ik gewoon een abo nemen. Scheelt idd wel een pak.