Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 74

Gestart door ronny-vdv, 16 september 2008, 23:03:04 PM

MickeyMouse

Hier is hij ondertussen ook al toegekomen.
Ziet er weer dik in orde uit, alleen spijtig dat er geen paketjes tijd bij zitten ook[:D][:D]

Geert

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Ik had gehoopt dat hij vandaag in de bus gezeten had. Op woensdag moet ik maar een halve dag werken en heb ik dus tijd om te lezen.

Maar op een vrijdag is het ook goed, dan heb ik een heel weekend om te lezen. [:D]



>>> en echt helemaal niets anders om handen??? in of om het huis? de auto? de tuin? de eigen modelbaan? het mini-baantje?

Gerrit



Ik heb 2 dienaars. Ik noem ze mama en papa. [:D]

De modelbaan kan wel een weekendje wachten en een mini-baantje ben ik niet aan begonnen.


Nu zie ik dat MSM ondertussen toch al in enkele brievenbussen gevallen is. Hier helaas nog niet. Normaal heb ik hem als 1 van de eersten, maar tja. De postbode was misschien een beetje lui vandaag. [:D] Ach ja, heb ik morgen weer iets om naar uit te kijken.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

MARKLINRIJDER

Hier ook gearriveerd.

Goede leesvoer voor de komende weken.
Kan ik de tijd tijdens het pendelen naar het werk mooi en degelijk benutten.
Er zit zeker wat tussen om de komende weken, jaren eens gaan te proberen.  Ik zit momenteel aan nr. 26 qua testen en bouwen.
Dus nog veel herlees werk ook.[:p]

Groetjes,

David


loebaske

Miljaar, ze hebben men collega weer een blaas wijsgemaakt bij Meta Media, want daar hadden ze gezegd dat ons lijfblad pas vandaag van de drukker kwam....en die zat al vandaag in de bus.....
Da kan nie dat ze super super snel zijn bij de post[:D][:D][:D]

doomslu

citaat:
Geplaatst door loebaske

Miljaar, ze hebben men collega weer een blaas wijsgemaakt bij Meta Media, want daar hadden ze gezegd dat ons lijfblad pas vandaag van de drukker kwam....en die zat al vandaag in de bus.....
Da kan nie dat ze super super snel zijn bij de post[:D][:D][:D]

Ze waren gisteren al gedrukt en verstuurd. De snelheid hangt nu nog enkel af van de lokale postbode. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

belair

Het ziet er weer een sterk nummer uit. Hoe Gerolf het altijd maar uit zijn mouw kan schudden blijft mij een raadsel.
Ik hoop nu terug wat meer tijd te hebben om op het forum te vertoeven.
mvg
Luc

modelbaanHO

Hey Luc,
Da's lang geleden, welkom back !
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

marimon

Gerolf blijft mij verbazen. Ik dacht met op pensioen te zijn meer te kunnen besteden aan mijn baan, maar niets is minder waar. Conclusie: Gerolf,waar haal jij in gods naam die tijd vandaan?
Een 2de woordje is voor het blad zelf:is het echt zo moeilijk een magazine zonder fouten uit te geven? Blz 14 staat vol met franstalige advertenties! De hoofdredacteur moet dat toch gezien hebben voor het ter perse gaan. Niets ernstig natuurlijk, maar ik begin mij te ergeren aan zulke domme fouten voor een toch niet goedkoop magazine met mooie uitstraling.[:)]
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door marimon

Gerolf blijft mij verbazen. Ik dacht met op pensioen te zijn meer te kunnen besteden aan mijn baan, maar niets is minder waar. Conclusie: Gerolf,waar haal jij in gods naam die tijd vandaan?
Een 2de woordje is voor het blad zelf:is het echt zo moeilijk een magazine zonder fouten uit te geven? Blz 14 staat vol met franstalige advertenties! De hoofdredacteur moet dat toch gezien hebben voor het ter perse gaan. Niets ernstig natuurlijk, maar ik begin mij te ergeren aan zulke domme fouten voor een toch niet goedkoop magazine met mooie uitstraling.[:)]




>>> Ik heb -tot mijn stomme verbazing- op het TMM forum een gelijkaardige opmerking gelezen. Waar is de tijd van het blad "Railfoto" dat volledig TWEETALIG uitgegeven werd.Ik heb daar toen nooit ??n klacht over gehoord of gelezen.Zijn we misschien minder toleranter geworden tov onze anderstalige landgenoten met dat BHV gedoe???

Gerrit

conducteur

ik vind het ook een mooi nummer.
spijtig dat onze computer defect is,want ik moet nu bij familie gaan om op internet te surfen. waardoor ik minder vaak hierheen kan.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Gerolf

Ik heb die pagina ook gezien, en gedacht van "jammer, schoonheidsfoutje"
Op het TMMforum ging het erover dat in hun editie 2 pagina's in 't Nederlands waren - nog wat anders dan reclame [;)]
Die fout is daar overigens vrij snel rechtgezet, dacht ik.

Misschien zijn we minder tolerant geworden [V]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

cyberbeast

Minder tolerant jegens zo'n fouten wel denk ik.
Ik stoor er mij meer aan als er typfouten of spellingsfouten in staan. Dat geldt trouwens voor ieder blad hoor. Maja, wie mist er nooit. [;)]
 

EricVW

MSM 74
Men  schrijft , er komen winkels bij.
In Gent niet.
Er is zelf geen Marklin winkel meer.
Einde nabij .
groeten,
Eric VW

marimon

Ach,ik heb altijd een tweetalige job gehad. Heb jaaaren in frankrijk gewerkt. Maar het gaat mij eerder over die kleine foutjes in ons magazine. Straks komt er iemand zeggen " h?, er staan geen fouten in"[:D], waar staan we dan!![:p][:D][:D]
All??, stom toch zulke fouten.[;)]
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

conducteur

was mij nog niet direct opgevallen dat alle reclame's in het Frans waren op p14.
gelukkig is het maar reclame.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum