Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 74

Gestart door ronny-vdv, 16 september 2008, 23:03:04 PM

ronny-vdv

We zitten al vol ongeduld te wachten op wat komen zal.

Ronny8)8)8):):)
Mvg,

ronny-vdv

Kees-Jan


Gerolf

Geduld is een schone deugd. Dat bewonderen niet-modelbouwers toch aan ons? [;)]
Ik vermoed dat hij vanaf donderdag in de brievenbussen gaat vallen [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

dat is goed lectuur voor op verlof [:D]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

doomslu

Op mijn scherm heb ik hem al uitgelezen. Vanavond zal ik hem voelen en ruiken... [}:)][:o)]

Dus, ja ... hij komt er aan !
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Normaal gezien komen ze morgen van de drukker en worden ze verstuurd dezelfde dag[:)] met de snelheid van de post zou die eventueel vrijdag in de bus moeten steken[:D][:D]
en dan is er hier weer rust op het forum[:D][:D]want iedereen is aan het lezen[;)][;)]

Jurgen

Ik had gehoopt dat hij vandaag in de bus gezeten had. Op woensdag moet ik maar een halve dag werken en heb ik dus tijd om te lezen.

Maar op een vrijdag is het ook goed, dan heb ik een heel weekend om te lezen. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Ik had gehoopt dat hij vandaag in de bus gezeten had. Op woensdag moet ik maar een halve dag werken en heb ik dus tijd om te lezen.

Maar op een vrijdag is het ook goed, dan heb ik een heel weekend om te lezen. [:D]



>>> en echt helemaal niets anders om handen??? in of om het huis? de auto? de tuin? de eigen modelbaan? het mini-baantje?

Gerrit

janjozef

nee echt niet [:D]

jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Peter

Hij zat vanmorgen in de bus[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Net op tijd voor een rustige dag door te brengen, wat te lezen in MSM, aan mijn M-1's te werken en te winkelen met mijn echtgenote.
Morgen vliegen we er dan weer in. (vensterramen afschuren)
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Hier is hij ook in de bus gevallen [:p] [8D]
Het artikel van Jos over bomenbouw heb ik al doorgenomen. Prachtig, zoals ik verwachtte... seffens gaan shoppen voor de verdere afwerking van mijn eigen boompjes [^] [;)]
Nog heel wat leuks gezien:
- reportage over een erg mooi bosbaantje, ?n nog eentje over Hapton Wharf [:)]
- zelfbouw schraagwagens: ook de moeite!
- reportages over Chatham, Oberhausen, de CFL2100, de CC72000 en over tijdperkindeling - lees ik later wel...
- In de "vitrine" ligt er ook weer heel wat moois
- Oh ja, en nog twee artikeltjes die ik al kende [;)]
Alles bij mekaar: sterk nummer, naar mijn mening ??n van de betere van de laatste maanden [^]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbaanHO

Tof zenne, [V]
ik zit hier op het werk en moet dan lezen dat jullie al kunnen genieten van MSM. Ik wil naar huis......
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

boke

citaat:
Geplaatst door modelbaanHO

Tof zenne, [V]
ik zit hier op het werk en moet dan lezen dat jullie al kunnen genieten van MSM. Ik wil naar huis......


Wees blij dat je op het werk het forum kan volgen! [;)] Velen kunnen zelfs dat niet... Ik hoop dat mijn postbode z'n werk gedaan heeft tegen dat ik thuis kom! [:D]

dirkske

Mijn postbode heeft zijn(haar) werk prima gedaan.[:p]
Heb msm74 eens vluchtig doorgebladerd en het ziet er weer bangelijk uit.[:0]
Straks als al m'n kornuiten slapen zonder ik mezelf er mee af.[:D]

Dirk.
Je eigen baan, je eigen wereldje!

watman

Ook hier is hij deze morgen in de brievenbus geland.  Heel wat "maak-het-zelf" artikels : Bomen bouwen door Jos. Interieur voor een gebouw,  schraagwagen, kasseiroller. Baanbespreking, ...  Het artikel over de kasseiroller had ik nog niet zo vlug in MSM verwacht (zie ook rubriek MSM creaties).

Bart