Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Citro

Gestart door rixke rail, 10 september 2008, 14:53:50 PM

rixke rail

Zo worden ze door Busch uitgebracht.

IMGhttp://i60.photobucket.com/albums/h13/rixkezrail/modelspoormagazine/97.jpg/IMG
Niet correct dus ! V
Ik toog dus aan de slag !

De "bult" heb ik weggeschuurd, ik zat er wel doorheen !  
Dan maar bijgewerkt met putty en daarna herschilderd !
Nieuw B-logo voorzien !
Zwarte scheidingslijn, knipper- en achterlichten, bumper zwart, dubbele voorruit !


IMGhttp://i60.photobucket.com/albums/h13/rixkezrail/modelspoormagazine/97a.jpg/IMG


Wat vinden jullie er nu van ?
Modelspoorse groeten,
Eric.

Edit : hele tekst en foto aangepast !
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

wimhelsen

#1
is dat nu niet twee keer dezelfde foto?
amai gij zijt snel, dat is veel beter.

groeten
Wim
HO märklin digitaal, NMBS, III

Michiel

#2
Dat is inderdaad knap gedaan. Ik vind het trouwens leuke wagentjes. Maar gezien je ons uitnodigt om aanmerkingen te maken, laat ik me even gaan. [:D]

Ligt het aan de foto, of is de verf niet helemaal dekkend aangebracht? Er lijkt een vuile wazige veeg onder het logo op het dak van de cabine. Het radiatorrooster zou ook een toets kunnen krijgen om de donkere binnenkant te simuleren. De spiegels op de foto van Thurn&Taxis zijn kleine chrome schijfjes. Die op het model groot en langwerpig...

Maar, dat is allemaal klinknageltellen. Ik vind het knap gedaan, en vooral een interessant accent op elke modelbaan! [^]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

rixke rail

#3
citaat:
Geplaatst door Saraan
... is de verf niet helemaal dekkend aangebracht? Er lijkt een vuile wazige veeg onder het logo op het dak van de cabine. Het radiatorrooster zou ook een toets kunnen krijgen om de donkere binnenkant te simuleren. De spiegels op de foto van Thurn&Taxis zijn kleine chrome schijfjes. Die op het model groot en langwerpig...






De verf is niet helemaal dekkend aangebracht, om lichte vervuiling van het dak te simuleren !
Radiatorrooster met een fijne (1 mm) zwarte stift bijgewerkt !
De spiegels zijn ook vervangen door ronde exemplaren !
Nu zouden ze goed moeten zijn.
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Peter

#4
Een misschien stomme vraag: Hebben ze bij Citroen Belgie of France geen gegevens meer? Ik kan me voorstellen dat ze in die tijd serieus reklame hebben gemaakt met zo'n verkoops succes. Dus wie weet, hebben ze ergens nog foto's en kleuren.
Met vriendelijke groeten
Peter