Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

nieuw lid op het forum

Gestart door railtravelmanager, 09 september 2008, 10:54:35 AM

railtravelmanager



dag iedereen,

sinds vorig weekend op het forum, mijn modelbaan HO schaal bevindt zich tussen Antwerpen en Mechelen :)
ik rijd met M?rklin op wisselstroom (3 rails) volledig analoog met "menselijke" besturing (geen computers), heb een bergachtig landschap geen echte stijl, rijdt met diverse types door elkaar, gemengde goederentrein, trekduw Silberlinge, Thalys PBKA 4321, SNCF rijtuigen, lokomotievenpark : blauwe shunter DHG 500, SNCF E loc type 92 (metaalgroen), DB BR 216, Stoomloc met rookgenerator BR 003, SNCF E loc type 72 (orange banden) en laatste nieuwe gisteren gearriveerd NMBS 5504 en morgen of overmorgen CFL 1801 sterke zesassers :)

spoorse groeten,

Erwin
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

janjozef

welkom Erwin, Bevindt uw modelbaan zich ergens tussen Antwerpen en Mechelen of is het onderwerp tussen Antwerpen en Mechelen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

DWL

Welkom Erwin,
Weer een verstandige modelbouwer die de PC niet laat spelen met zijn treinen,het is onze hobby, dus wij willen zelf rijden, proficiat en het zal ook veel verschil maken in je geldbeugel.
Alvast veel succes, ik ben ook nog van de "oude stempel" en rijdt ook nog analoog, alles door elkaar, geen tijdperk, een berglandschap,is altijd mooi en biedt vele mogelijkheden.

Veel succes,

"Baan bevindt zich ergens tussen ...", zal wel slaan op je woonplaats, dacht ik zo !

Groeten,

Lucien
Lucien

ysbeer

citaat:
Geplaatst door janjozef

.............. of is het onderwerp tussen Antwerpen en Mechelen

Jan



Ja denk ik,in de vlaamse bergen[:D][:D][:D]
wim

doomslu

citaat:
Geplaatst door DWL

Welkom Erwin,
Weer een verstandige modelbouwer die de PC niet laat spelen met zijn treinen,het is onze hobby, dus wij willen zelf rijden, proficiat en het zal ook veel verschil maken in je geldbeugel.
Alvast veel succes, ik ben ook nog van de "oude stempel" en rijdt ook nog analoog, alles door elkaar, geen tijdperk, een berglandschap,is altijd mooi en biedt vele mogelijkheden.

Veel succes,

"Baan bevindt zich ergens tussen ...", zal wel slaan op je woonplaats, dacht ik zo !

Groeten,

Lucien

Weer iemand die de dingen door mekaar slaat. Dat "computergestuurd" gelijk staat met "niet zelf rijden" is een misverstand. Hoe krijgen we dat uit de wereld ? [V]

Sorry voor deze OFF-topic...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

citaat:
Weer iemand die de dingen door mekaar slaat. Dat "computergestuurd" gelijk staat met "niet zelf rijden" is een misverstand. Hoe krijgen we dat uit de wereld ?



dat is inderdaad een misverstand, het is gewoon een andere hobby

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Welkom, Erwin!
Het is duidelijk dat je heel wat plezier hebt aan de hobby.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

railtravelmanager

citaat:
Geplaatst door janjozef

welkom Erwin, Bevindt uw modelbaan zich ergens tussen Antwerpen en Mechelen of is het onderwerp tussen Antwerpen en Mechelen

Jan



dag Jan, de baan bevindt zich in het nog landelijke Reet [:)]
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

railtravelmanager

citaat:
Geplaatst door DWL

Welkom Erwin,
Weer een verstandige modelbouwer die de PC niet laat spelen met zijn treinen,het is onze hobby, dus wij willen zelf rijden, proficiat en het zal ook veel verschil maken in je geldbeugel.
Alvast veel succes, ik ben ook nog van de "oude stempel" en rijdt ook nog analoog, alles door elkaar, geen tijdperk, een berglandschap,is altijd mooi en biedt vele mogelijkheden.

Veel succes,

"Baan bevindt zich ergens tussen ...", zal wel slaan op je woonplaats, dacht ik zo !

Groeten,

Lucien



dag Lucien, mijn baan staat in Reet city [:)]
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

loebaske

Hoe krijgen we dat uit de wereld... dat is hem Luc, tegenwoordig denk men aan de peecee en al wat daar buiten is, is niet meer realiseerbaar, men heeft nog altijd een hamer nodig om een nagel in te slaan....als men begrijp wat ik bedoel[:)][:)]

Ludwig

citaat:
Geplaatst door ysbeer

citaat:
Geplaatst door janjozef

.............. of is het onderwerp tussen Antwerpen en Mechelen

Jan



Ja denk ik,in de vlaamse bergen[:D][:D][:D]
wim



Wim,
Jij hebt nog nooit gehoord van de Lillse bergen zeker ?[:)]

Erwin, goed dat je erbij bent en veel plezier met de hobby [;)]
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2