Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Bezoek bij Loebaske

Gestart door nick_9450, 06 september 2008, 20:25:25 PM

nick_9450

Zoals de titel zelf zegt ben ik dus bij Loebaske langs geweest na die me had uitgenodigd.

Na wat e-mailcommunicatie hadden we gekozen dat vandaag(6 sep. 08) een perfecte dag was om een bezoek.
Na een rit van 10 minuten met de brommer kwam ik dan goed aan bij hem thuis.
De brommer op slot en aanbellen dan maar. Eerst kennisgemaakt en dan is goed gebabbeld over het forum,grootspoor en over de treinen zelf.
Na die gezellige babbel was het tijd om naar  de baan is te gaan kijken.
Ik die gewoon is van op een heeel klein baantje te rijden zag Loebaske zen baan en ik stond direct versteld. De baan die is opgebouwd door modules was een voorbeeld baan. Een heel resem uitleg gekregen die heel nuttige is voor een nog altijd beginnende modelspoorder.
Na de baan te hebben bezocht nam hij me meer naar de club waar hij inzit  een hartelijke welkom gekregen en dan was het tijd om men ogen uit te kijken. weer al heel wat idee?n opgedaan voor de toekomstige baan.
Aan Loebaske nog is zeer bedankt om me te ontvangen en voor de gezellige namiddag en tot nog is.

Als er nog mensen zijn die graag een beginnend modelspoorder ontvangen Die laten maar is iets weten.

Tot hier het verslag. Ik had spijt dat ik men camera niet bij had anders waren de foto hier wel verschenen .

Nick


ERVIN

Ik heb Loebaske hier ook al eens op bezoek gehad, toffe kerel h?.[;)]

Jammer dat je je fototoestel niet bij had.

loebaske

Amaaai, wat een verrassing[:I]
Het is al altijd mijn/onze bedoeling geweest om beginnende jonge gasten de knepen van het vak te leren, en ook dank zij MSM leren ze het...ook oude ratten (zoals ikke) leren er elke dag van bij [;)]
Enne Erwin, niet alles mag bloot gelegd worden, anders is het niet meer nieuw en verrassend[:D] in 2010 MOET men persoonlijke baan AF zijn voor misschien modelspoor expo in Mechelen.
De baan die we bezig zijn (Gent-zuid) in club zal voor het eerst zichtbaar zijn op de forummeeting en belange nog niet AF[;)]

Stefan Appelmans

Ah, en natuurlijk geen camera meegenomen![:(]
stefan.

nick_9450

jah ,spijtig genoeg niet mee genomen.

De baan (Gent-zuid) zag er zo goed uit.
ik kan er niet van over.
om nu direct over te schakelen naar 2-rail zie ik zo nog niet zitten maar na de maand maart zal je meer over me horen....

en Als er nog mensen zijn die graag een beginnend modelspoorder ontvangen. Die laten maar is iets weten. "

nick