Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Waar is Hapag Lloyd naartoe????

Gestart door Havoc, 04 september 2008, 23:15:53 PM

Havoc

Ik merkte net dat Hapag Lloyd hier ineens weg is. Al zijn posts staan als N/A "deleted". Weet er iemand waarom? Het was me al opgevallen dat hij een tijdje niet meer langskwam maar om zo ineens weg te gaan zonder iets te zeggen vind ik wel vreemd.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

Ik vrees dat een mede-admin iets te vinnig "opgeruimd" heeft [:I]
Anderzijds: ja, waar zou de man zelf zijn (en mee bezig zijn?)
Ik herinner me van hem in ieder geval ferme bijdragen. 't Zou zonde zijn als hij met de hobby gestopt is...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ERVIN


Havoc

Ervin, Ik heb je berichtje gelezen en begrijp het eerlijk niet goed. De discussie of mensen die niet posten verwijderd moeten worden of niet is reeds verschillende malen op het forum gevoerd en steeds is het besluit geweest "neen, die worden niet verwijderd omdat we de reden niet kennen". Had Hapag nu iemand geweest die nooit gepost had tot daar aan toe, maar hij heeft hier behoorlijk wat nuttige bijdragen geleverd.

Waarom is dan nu ineens die beslissing genomen? Zijn die mensen eerst gecontacteerd geweest of niet? Had dit niet op het forum gemeld moeten worden?

Op het forum ziet het er niet uit: massa's threads met hopen posts door N/A. Precies alsof dit een forum is waar iedereen kwaad wegloopt en niet wil dat hij er ooit mee geassocieerd wordt. Het ergste is dat al die posts nu van mindere waarde worden voor nieuwe leden. Geen mogelijkheid meer om Hapag te bereiken met een PM.

Hapag was op het laatst bezig om een treinclub te redden door mee in het bestuur te stappen en er opnieuw leven in trachten te krijgen. Ik vind het erg dat we zo'n mensen hier "uitvegen" omdat ze hier -om wie weet welke reden- een tijd niet meer komen.

Ik ben echt niet blij hiermee.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

tonycabus

Aan Johan, Tom en de anderen:
Ja, Erwin is iets te ijverig geweest en kent de historiek niet van de Z-threads.
Laat ons erlijk zijn: wie heeft nooit iets fout gedaan in de mening net iets goeds te doen?
Alleen zij die niks doen maken geen fouten, ik denk dat iedereen het daarmee eens kan zijn.
Tom (Hapag Lloyd), neem eens contact met me op via mail tonycabus@yahoo.fr (je kan er immers momenteel niet bij) dan probeer ik die account te herstellen.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

tonycabus

Hapag Lloyd is terug. Alleen zijn e-mail-adres is fout, omdat zijn eerdere adres nog in de database staat en dat kan niet opnieuw worden gebruikt.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit[;)]

ALLEMAN KONTENT??
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

ERVIN

Als grote schuldige wil ik hier even op reageren, ik geef het terecht toe dat ik v??l te ijverig ben geweest, spijt komt altijd te laat, en ik wil mij hiervoor dus excuseren, er is al heel wat e-mailverkeer geweest tussen de betrokkene, en ik wil hiermee enkel mijn grote spijt betuigen dat zoiets gebeurt is, ik heb, ter goede trouw, het forum wat willen ontlasten met mensen die sinds 2004-2005 geen bijdrage of geen posts hebben achter gelaten op het forum. Hapaq Lloyd zou zeker niet mogen verwijdert geweest zijn, daar hij al heel wat posts hier had neergezet.

Ik heb mijn lesje geleerd, en het was  een harde leerschool, maar nogmaals, mijn oprechte excuses.

Mijn dank gaat dan ook uit naar Tony die , gelukkig, het meeste heeft kunnen redden van Hapaq Lloyd.

Ludwig

Ervin het is je vergeven.[;)]
Fouten maken we allemaal wel eens.
Dat foutje dat je daar maakte weegt niet op tegen het positieve dat je voor het forum doet.
Dus hou de moed er in.
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

doomslu

citaat:
Geplaatst door Ludwig

Ervin het is je vergeven.[;)]
Fouten maken we allemaal wel eens.
Dat foutje dat je daar maakte weegt niet op tegen het positieve dat je voor het forum doet.
Dus hou de moed er in.
Groeten
Ludwig

Dat is goed gezegd ! [:)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

Nou ja, laat ons hopen dat het meeste gered is en dat er niet meer verloren gegaan is.

Vindt het wel jammer dat we zo'n zaken zelf moeten vinden en dat de admins als collectief dit niet gezien hebben en naar buiten gebracht/hersteld hebben.

En dat ellemaal voor wat? 100 bytes?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

treinliefde

@ Havoc,

Je moet daar toch niet zo een drama van maken.
Ben jij nog nooit verkeerd geweest??

Als dit bij mij zo moest zijn vraag ik eerst aan de admins wat er gebeurd was.

En onzen Erwin dot dit met de beste bedoelingen

tufken

Ja, Eddy je hebt gelijk.

Alles is opgelost.
Er zijn er niet veel die nooit mis zijn, zoals ik  [:D][:D][:D]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Gerolf

citaat:
Geplaatst door Havoc
Vindt het wel jammer dat we zo'n zaken zelf moeten vinden en dat de admins als collectief dit niet gezien hebben en naar buiten gebracht/hersteld hebben.
We hadden geen idee dat de (...) schade zo groot zou zijn. Echt niet [:I] [:I] [:I]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Ok einde discussie, spijtig dat het gebeurd is en goed dat het opgelost is, de admins zijn ook maar mensen (denk ik [;)]), ze hebben zich verontschuldigd. Maar ik vind het een heel goed idee diegene die al jaren lid zijn en nooit iets posten, nooit vragen, antwoorden of zelfs kommentaar geven dat die verwijdert worden [^], dus erwin verwijder gerust nog een bladzijden.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

modelbaanHO

Niet mee eens Jan. Ik ban al jaren lid van een aantal andere fora waar ik regelmatig (soms zelfs dagelijks) bezoeker ben en lees wat er wordt gepost, maar ik heb er nog nooit zelf een bericht achtergelaten of kommentaar gegeven. Ik zou het niet ernstig vinden dat ik om die reden van dat forum zou worden gegooid.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be