Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Rollende Landstrasse Benelux

Gestart door Jurgen, 10 april 2005, 15:51:54 PM

Jurgen

Is dit een set exclusief voor de Benelux? Of wordt die overal verkocht?
Waar in Belgi? rijden deze wagens? Ik heb ze nog nooit gezien.

Weet iemand ook de prijs van deze set 151108 van M?rklin en Herpa?
Bij Vanbiervliet kost hij 159 ?.
Bij Het Spoor heb 'k 'm zien staan in de vitrine, maar ik heb niet naar de prijs gekeken. Ik heb al geprobeerd op hun website, maar die ligt offline of zoiets.
Bij Olaerts op de site wordt van deze set niets vermeld.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

n/a

Probeer de website van herpa. Of van http://www.modeltreinexpress.nl/startpagina1.asp?Submit=STARTEN
1 van de grootste zaken in Nederland. Maar daar is hij al uitverkocht.

mark7758

Model is een exclusief voor Herpa NL en wordt gemaakt in een oplage van 1000 stuks.
Iedere winkel had hem kunnen bestellen in Nurnberg.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Jurgen

Herpa had ik ondertussen al bezocht. Blijkbaar is dit een uitbreiding op een andere set van 2 jaar terug.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

karthuizer

citaat:
Geplaatst door Jurgen


Waar in Belgi? rijden deze wagens? Ik heb ze nog nooit gezien.




Rollende landstrasse bestaat niet in de Benelux heb ik horen zeggen in de treinclub waar ik lid van ben.


..:: the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams ::..


Frans HOOYBERGHS

Kijk op http://www.herpa.de/herpa_d.htm
en zie daar bij "cars en trucks"
en dan onder de tab "label" bij "M?rklin" en vind dit;

Artikelnummer: 151108
Collection: CARS&TRUCKS
Erschienen als: N  
Prospekt: Herpa Cars & Trucks 2005 / 03-04  
Ma?stab: 1:87  
Erscheinungstermin:  
Beschreibung: Erg?nzungs-Set Rollende Landstra?e "BeNeLux"  
Preis in EUR: 159,00 EUR *
Lagerstatus: Artikel nicht mehr lieferbar Item sold out 14.04.2005  
Shopping: Der Artikel ist werksseitig ausverkauft, kann jedoch noch im Handel erh?ltlich sein. Fragen Sie bei Ihrem Herpa-H?ndler nach. Oder nutzen Sie unseren Marktplatz oder das Messageboard f?r eine kostenlose Suchanzeige.
Info-Text: Das Geld im Schlaf verdienen, das w?re doch was! Mit der Rollenden Landstra?e haben Brummi-Fahrer diese M?glichkeit! Abends den Truck auf den Zug stellen und sich gem?tlich ins Schlafabteil zur?ckziehen. Auch in 1:87 ist das m?glich. Mit dem Monument-Train pr?sentierte Herpa vor zwei Jahren eine exklusive Zug-Garnitur, die mit diesem Erg?nzungs-Set zu imposanter L?nge vervollst?ndigt werden kann. Drei neue Sattelz?ge aus dem BeNeLux-Raum machen Ihre Rollende Landstrasse noch internationaler. Garantierte Exklusivit?t durch die auf 750 St?ck begrenzte Auflage aller Herpa- und M?rklin-Komponenten.  
Weitere Modelle zum Sammelthema:
Label: M?rklin
Herpa

Serie: Herpa Monument Train

* unverb. Preisempf., innerhalb EU incl. MwSt

of in het Engels

Product ID: 151108
Collection: CARS&TRUCKS
Announced as: N  
Brochure: Herpa Cars & Trucks 2005 / 03-04  
Scale: 1:87  
Date of release:  
Description: Add-on motorail set "BeNeLux"  
Price: 159,00 EUR *
Stock status: Artikel nicht mehr lieferbar Item sold out 14.04.2005  
Shopping: This item has been sold out at Herpa, but may still be available through various shops and retailers. Please ask your retailer. You can also add a free search ad to our community area: try our market place or message board.
Information: Earning money while you are asleep, what a great idea! Europe?s motorail services make that dream come true for truck drivers. They just park their truck on the train, and then go to sleep. That has also become possible in the 1/87 scale. Two years ago, Herpa released the exclusive Monument Train set, and this one makes it grow to a conspicuously long train. The three new semitrailers from the BeNeLux countries make your motorail diorama even more international. As all Herpa and M?rklin components are limited editions of 750 pieces, you can be sure that your set remains a truly exclusive item.  
More models with this criteria:
Label: Maerklin
Herpa

Series: Herpa Monument Train

* Recommended retail price, incl. VAT inside the EU

Bestaan heeft het dus echt!

matti


           De modellen bestaan echt (zie MSM 37 nieuws) . Maar in werkelijkheid rijden deze wagens in Belgi?, noch in Nederland, laat staan dat de B-cargo of Railion-NL deze wagens in dienst hebben . Het is gewoon de zoveelste verkoopsstunt van Marklin en Herpa. Elke Marklinverzamelaar wil het hebben, een echte modelbouwer kan er misschien beter eens hartelijk mee lachen [:D][:D][:D].

  [8]