Modelspoor, Algemeen en H0 > Buitenlandse modellen

CFL Dosto

(1/5) > >>

Anarchy:
Bij mijn bezoek aan de Roco website kwam ik tot de aangename verrassing dat de CFL Dosto dubbeldekkers staan aangekondigd! M?rklin had ze wel al in een set met een 4000, maar dat is 1/100 ... }:) Iemand enig idee voor wanneer de dosto's voorzien zijn? Spijtig genoeg is er wel geen sprake van een stuurrijtuig. De A en AB rijtuigen zijn aangekondigd.

13erke:
citaat:Geplaatst door Anarchy

Bij mijn bezoek aan de Roco website kwam ik tot de aangename verrassing dat de CFL Dosto dubbeldekkers staan aangekondigd! M?rklin had ze wel al in een set met een 4000, maar dat is 1/100 ... [}:)] Iemand enig idee voor wanneer de dosto's voorzien zijn? Spijtig genoeg is er wel geen sprake van een stuurrijtuig. De A en AB rijtuigen zijn aangekondigd.

euhm, de 64231 is het stuurrijtuig[;)]. Komt er dus wel

Anarchy:
citaat:Geplaatst door 13erke

citaat:Geplaatst door Anarchy

Bij mijn bezoek aan de Roco website kwam ik tot de aangename verrassing dat de CFL Dosto dubbeldekkers staan aangekondigd! M?rklin had ze wel al in een set met een 4000, maar dat is 1/100 ... [}:)] Iemand enig idee voor wanneer de dosto's voorzien zijn? Spijtig genoeg is er wel geen sprake van een stuurrijtuig. De A en AB rijtuigen zijn aangekondigd.

euhm, de 64231 is het stuurrijtuig[;)]. Komt er dus wel

Ah ok, daar heb ik dus over gekeken [;)]

Anarchy:
In welke samenstellingen komen deze op Belgisch grondgebied?

doomslu:
Als ik me niet vergis (ik zou thuis mijn documentatie eens moeten raadplegen) rijden ze meestal met 3,4 of 5 rijtuigen. Meestal hangt daar een 4000 (Traxx) voor of achter, maar een 3000 (= onze 13) kan ook. Ze komen enkel tot Athus en Gouvy.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie