Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

type 65201

Gestart door johan blankenberge, 28 augustus 2008, 13:30:25 PM

johan blankenberge

beste mensen,
graag had ik dokumentatie of foto's gewild van het type 65201 dit is een oud dieselstel

vriendelijke dank voor jullie reaktie

johan blankenberge

dgrr57


Michiel

Ik had een tijdje geleden dezelfde vraag. Dit is het draadje ervan:
http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=6967
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Stefan Appelmans

Ik heb er zo een ineengestoken. Mooie photos in "Motorrijtuigen" van Max Delie.
stefan.

Gerolf

Stefan, potverdorie, niet doen, man! [:0]
Dat soort foto's doet me enorm kwijlen, en dat is slecht voor mijn toetsenbord [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

mijn toetsenbord tot daar aan toe, maar mijn hart sloeg 3x over, en in plaats van er 1 op de foto zet hij er 5 op, dat moet ne slechte mens zijn [:D]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Michiel

Als ik dat zie, Stephan, dan krijg ook ik plots allerlei vreemde kwaaltjes. [:D] Schitterend, om jaloers op te worden! Maar die 652 is naar mijn idee een 652.11, en geen 652.01, maar dat is een detail. Maar mijn 652.01 is niet eens een correct model, maar een omgeschilderde Vliegende Hamburger (STV04.5)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Stefan Appelmans

Ja, het is waar, van de 652.01 zijn er ook twee photos in het boek, en een bladzijde uitleg. (Blz 86, 87 en 88)
Die trekt erg op de andere, de deuren zitten namelijk anders.
Sorry, ik zal het niet meer doen....[V][:o)][:o)]
stefan.

Peter

Stefan,

niet meer doen. Heel slecht voor de bloeddruk [:D][:D][:D]
Prachtige modellen trouwens
Met vriendelijke groeten
Peter

Stefan Appelmans

Nog eentje, om U plezier te maken, jawel, jawel!

De "kleine geschiedenis":
Ik had een grote goesting naar een "620" van Fran?ois Pederzoli. Maar die verkocht dan veel te duur voor mijn budget...
Ik had het met hem proberen te spreken hem 2 "553" te ruilen tegen een "620". Maar dat interesseerde hem niet!
Daarna zei hij dat hij wouw stoppen met models maken, omdat dit en dat, en dan hebben Laufbe en ik hem een beetje "bewerkt"...
Een dag kwam Fran?ois aan met een cartonnen doos vol "brol" van dit en dat...
Hij zij: Luister, hier heb je om twee autorrrails te maken. Ik geef U die. Maar die moeten daarna op de Club getoond worden en rijden tijdens de open deur.
Ik zeg: ja zeker, Fran?ois...
Ik heb dan de twee Mehano locs gekocht (54 euro/stuk, een schande[8D]), enkele losse assen en heb dan de blauwe gemaakt voor mij, in twee rails. Dat is die dat ik zo gaarne zag. En de andere heb ik dan gemaakt in 3 rails, in twee tinten groen, en aan de "M?rkliners" van de club gegeven. Zo zullen de twee gemakkelik "tezamen" kunnen rijden op de tentoonstelling. Voor die prijs kan dat natuurlijk.
We zijn eens goed gaan eten onze twee met Francois, en van tijd tot tijd komt hij bij mij om op internet te kijken, voor zijn americaans materiaal.
Fran?ois is iemand bijzonders, voor wie hem kent, maar dat is toch een toffe jongen.
stefan.

johan blankenberge

allemaal een dikke mercie.De informatie is voor mijn ventje want hij is niet zo bijdehand met de pc dus help ik als goede echtgenote een beetje als ik niet moet werken natuurlijk[:D]

Stefan Appelmans

Wel dat is zichtbaar een heele goede echtgenote!!
Bewaar ze ook heel goed, ventje![:)]
stefan.

Ludwig

citaat:
Geplaatst door johan blankenberge

beste mensen,
graag had ik dokumentatie of foto's gewild van het type 65201 dit is een oud dieselstel

vriendelijke dank voor jullie reaktie

johan blankenberge




Hoi Johan,
Waarom zoek je die informatie?
Ga je er eentje nabouwen soms?
Hou ons op de hoogte h? [;)]
groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2