Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

baanplan ho M

Gestart door nikske, 27 augustus 2008, 15:38:48 PM

nikske

Hallo

Ik heb een triplex plaat met daarboven een styropor plaat gelijmd. Dit is de basis voor de uitbouw van mijn baan.
De afmetingen zijn: 190 cm x 100 cm. Hierop wil ik een leuk spoortraject maken met een tunnel. Op zo een kleine oppervlakte wil ik toch heel wat rails en een saaie ovaal zie ik niet zitten...
Kan iemand een suggestie doen? Een paar voorbeelden of zo?
Alvast dank bij voorbaat

Nick

Gerolf

E?n suggestie heb ik alvast: maak eerst een plan, en daarna een plaat...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Ik heb vlug een schets gemaakt om je te tonen wat zo ongeveer de verhoudingen zijn op 190x100 met C-rails. Dit is een enkelsporige lus, met bovenop een klein station, en verdekt een klein schaduwstation. Het is natuurlijk de bedoeling om met korte lokale treinen te rijden; geen langen IC treinen dus! Ik ben geen kei met M?rklin; het kan allemaal net iets beter en de inkleding moet je er zelf maar bij denken, maar 't is maar als voorbeeld...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

cyberbeast

Met welk programma is dat gemaakt? Wintrack? of iets anders?
Wintrack kost geloof ik 135 euro. Ik vind dat wat veel centjes. Is het dat waard of kunnen jullie mij een goedkoper alternatief aanraden, ook voor C-rail?
 

GTT_tommy_GTT

@ cyberbeast
ja dat is denk ik in WinTrack gemaakt

je kunt Demo verci's van Wintack Downloaden

ik zoek ff de link  klik hier voor WinTrack V7.0 Demo

groetjes