Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Brainstormen - Opendeur - Tentoonstelling

Gestart door DWL, 27 augustus 2008, 14:19:25 PM

DWL

Ik ga er dus dadelijk aan toevoegen :

De datum is al vastgelegd en is al voor dit jaar 2009 :



Opendeurdag of Rijdag in MINIDOM

Zaterdag 5 September 2009


Verdere informatie houd ik nog voor later ...

Voor de G-spoorders of liefhebbers, kijk even op :
http://www.grootspoorforum.nl
Lucien

janjozef

ik kom zeker ook eens langs, al heb ik niet groter dan HO

Jan

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

conducteur

Een idee:
Grote tekenwedstrijd voor de jongsten. Vraag bv 1.5 euro.
Als er 150 tekeningen zijn, dan hebben we al 225 euro. Met wat extra van de barbecue, dan geven we de winnaar een startset cadeau.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

DWL

Janjozef,
Iedereen welkom, schalen tellen hier niet, alleen het plezier om met modeltreinen bezig te zijn.

Conducteur,

Is geen slecht idee, maar voorlopig houden wij het simpel, een tombola e.d., dat zal voor een volgende keer zijn, nu tasten we gewoon even af, en ik heb het al gezegd, die formule die onze noorderburen toepassen ligt mij erg goed, ??nvoudig, zonder franjes, genieten van onze treinen, meer hoeft eigenlijk niet.

Lucien
Lucien

DWL

... en het is bijna zover, alles valt in de juiste plooi, dus we zijn er bijna klaar voor, de Opendeurdag is dus een WEEKEND geworden.
... Zaterdag blijft wel de topdag, want dan zijn er ook in de straat, voor onze woning een aantal gastrijders uit Belgi? en Nederland met modulebanen, zij rijden electrisch ( analoog of digitaal ) maar ook live-steam ... dit mag je niet missen !!!



... Zondag is er dan nog een extra rijdag ingelast voor de tuinbaan "Mindom", ook met een aantal gastrijders met prachtig materiaal ( analoog en digitaal ).

Voorlopig geen nieuwe foto's, zo hebben de bezoekers een premi?re !

Tot dan in Minidom ...

Lucien
Lucien