Nieuws:

Nu in MSM 259 BANEN: Oostende anno 2005 by MSKK * Verviers in 1955: stedelijk vervoer en spoorwegen * Het Rijk van Nijmegen * Sehr-am-Üzant * Karakura * Wolfstatt * Noirmont-en-Retz

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Den Eric

Loods is klaar (oef), enkel nog een beetje afwerking nodig tussen de rails. Ik weet nog niet of ik er een brug ga tussen foefelen of niet. Ligt niet in het vuur. Dan maar volledig de hobby kamer eens een goeie opkuisbeurt gegeven. Dat was méér dan nodig. Kan nu terug beginnen aan de laatste 2 Heljan Nohabs te verbouwen (die hier nog liggen te wachten) Dus nog job genoeg voor het eerste jaar en een half , als alles meegaat natuurlijk. ;)
Den Eric

Den Eric

Ja mannen, juist eens op de hobby kamer geweest, das nen sauna. Moest het nu vriezen dan zou het koud zijn hé?
Enfin, bezig aan de chassis te vervolledigen van de beide O modellen, al puffend en zwetend. Gelukkig is er drank genoeg :D
Den Eric

Dirky II

Met het oog om opnieuw iets modelspoor te doen, heb ik een halve dag dozen opengemaakt, veeeel dozen, om te zien wat ik nog allemaal heb dat bruikbaar is. Zowat alles wat "Belgisch" is, heb ik of weggegeven of geruild de voorbije jaren. Als er iets opgestart wordt zal het wellicht een Duits thema worden.
Voorlopig heb ik helemaal geen plannen om een modelbaan te maken en zal ik me eerder tot grotere diorama's beperken. En aangezien ik meer plezier zal halen uit het bouwen, wil ik de lat ergens op "Ackle"-niveau leggen... :-)

Eentje van 15 jaar geleden (in aanbouw) uit een oude doos:

20250618_160509[1] by Dirky II, on Flickr

Dirky II

En nog een doos met dromen... type 11 H0 prototype en een pak onderdelen voor 2 stuks voor Spoor II. Aan de H0 versie ooit begonnen toen er nog geen 3D printers beschikbaar waren die fijn genoeg konden printen. 'k Ga de tekeningen eens opnieuw bekijken en zien wel hoe het verder kan...

Schermafbeelding 2025-06-27 104021 by Dirky II, on Flickr

rgp

Dirk,

Veel plezier met de herstart !

Roland
Ergens tussen Vlaams Brabant, Ardèche en Zuid Frankrijk
NMBS en SNCF Sud Est
H0 en 0

Jean

In de late uurtjes van de dag zijn de sporen in het dieseldepot aangelegd. De volgende stap is het aansluiten van de verschillende secties op de bezetmodules en het net. Delen van het spoor zijn reeds begrind.

Groeten,
Jean