Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

raf

ja wadde goe bezig geweest en dit met het mooie weer buiten

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Boemeltrein

In China doen ze dat ook zo'n soldeermarathons maar het doel is niet zo plezant  ::)
Vivez le jour, Dormez la nuit, Voyagez en Wagons-Lits.
You can't buy happiness but you can buy model trains and that's pretty close.

raf

vandaag een shit dag .gister avond de AR 54 of 45 ik weet hete fkes niet meer van een laagje vernis voor zien
deze morgen ?????? paniek heel de verf heeft een reactie gedaan met de vernis en is helemaal aan het brokkelen gegaan

dus van de week al de verf er terug van af en opnieuw beginnen

gr raf

Michael

Raf hoe kan dat dan was de verf niet uitgehard? Dat is wel tegenslag, succes met het herstellen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

raf

michael ja wel de verf zat er reeds een 2 tal jaren op dus zeker tijd genoeg gekregen om uit te harden
ik heb gezocht hoe ik de verf er vanaf kreeg zonder te veel schade aan de lok toe te brengen
alles wat ik dacht moest ik niet gebruiken (dacht aceton thinner ,ratsaf soda enz ) laten voor wat het was
gewoon in heet water steken en na een tijdje weken met een oude tandenborstel de verf er vanaf wrijven
het gaat langzaam maar zonder schade en dat is toch wat telt
het model staat reeds terug in de primer morgen geel spuiten en daarna oranje
het dak komt terug metaal grijs

gr raf

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Nagenieten van 4 dagen Intermodellbau Dortmund met Vaerwegh Dok, Das enntal en MéTiers Du canal (koffer) samen  met een demo tafel verweren (wat anders,) en bomen bouwen (ook wat anders,).
Het was best gezellig en een mooie aanloop gehad met veel complimenten voor alle banen en baantjes.
Binnekort zelfs Das Enntal op de cover van 'N-Modell', een specifiek N-schaal georienteerd blad.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.