Nu in MSM 232: BAAN: Harlingen Station * Met den blauwen naar Lillo * Montereau
Thomas, De decals staan inderdaad in spiegelbeeld. Dat was de beste manier volgens Paul. Ik heb ze dan ook allemaal moeten omdraaien bij het aanbrengen van deze decals. Nu een vernis laag er over is altijd noodzakelijk, zelfs bij decals die in de juiste richting staan. Op heden nog geen problemen mee gehad. Nu dat Paul zijn print service niet meer heeft, ga ik eens kijken bij onze noorderburen. Deze doen het blijkbaar wel op de "juiste" manier. Op de kwaliteit hiervan is het nog even wachten en zal ook volgen in mijn draadje. Als je een update hebt van de AM75 mag je ze altijd altijd posten. Ben altijd benieuwd of mijn kitjes goed werk geleverd hebben. Robbe
Heb ergens een adres in nl. Moet nog es zien voor de lettertypes te vinden voor stomers en voor de M2’en om te laten printen in geel en wit.
Op dit moment druk bezig mijn al betaalde bestelling van Marnaneu binnen te krijgen.Vorige week besteld en helaas niks ontvangen de firma reageerd niet op mail en de telefoon word genegeerd.Zijn er ook andere modelspoorders die dit herkennen.GroetHenry