Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Thommy

Citaat van: RoDY op 31 oktober 2022, 08:36:16 AM
Thomas,
De decals staan inderdaad in spiegelbeeld. Dat was de beste manier volgens Paul. Ik heb ze dan ook allemaal moeten omdraaien bij het aanbrengen van deze decals. Nu een vernis laag er over is altijd noodzakelijk, zelfs bij decals die in de juiste richting staan.  Op heden nog geen problemen mee gehad.

Nu dat Paul zijn print service niet meer heeft, ga ik eens kijken bij onze noorderburen. Deze doen het blijkbaar wel op de "juiste" manier. Op de kwaliteit hiervan is het nog even wachten en zal ook volgen in mijn draadje.

Als je een update hebt van de AM75 mag je ze altijd altijd posten. Ben altijd benieuwd of mijn kitjes goed werk geleverd hebben.

Robbe

Heb ergens een adres in nl. Moet nog es zien voor de lettertypes te vinden voor stomers en voor de M2'en om te laten printen in geel en wit.
Greetz

Thommy

RoDY

Citaat van: Thommy op 31 oktober 2022, 09:02:05 AM
Heb ergens een adres in nl. Moet nog es zien voor de lettertypes te vinden voor stomers en voor de M2'en om te laten printen in geel en wit.

Ik vraag eens na bij een clublid, hij heeft voor dat tijdperk al enkele decals ontworpen.

Havoc

Aan het proberen mijn draaischijf deftig te laten aansluiten op de andere sporen. Denk dat ik alles ga moeten herbeginnen.... Nog een geluk dat het smalspoor is en dat het wat schots en scheef mag liggen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

En dan is er een module die moeilijk doet
Bij groen geeft ze de sectie niet meer vrij
Blijkt dat ik de verkeerde weerstanden heb gebruikt grrrrrrrrrrr
Dus weerstanden vervangen en opnieuw proberen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV

Auto ingeladen voor Modul-H0-Rail morgen.  :D

En snel een seinbrug ineengeflanst waar rode of groene wasknijpers zeggen of je mag doorrijden of niet uit of in de bundel.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Havoc

Printplaatje aan het tekenen voor de draaibrug te bedienen. Gaat niet vooruit. Geen goesting.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

Wagons en loks ingepakt voor zaterdag Modul-HO -Rail
Ik zie je dan zaterdag Olivier
Hopelijk komt er zoals beloofd een kop mee van een marklin ram stel zodat ik een malletje kan maken
Zodat ik mijn stelletje kan herstellen
De gene waar ik het van gekocht heb die heeft de koppeling er om een of andere reden vanaf gezaagd

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

svvander

Alles aan het verzamelen om straks de eerste laag verf in ons lokaal te gaan zetten op de muur. (Borstels, rollen, verfpotten...)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Thommy

Roco HLR76 aan het ombouwen. Nl versie moet de 7603 worden. Is nu al digitaal met zwaailichtjes die werken.
Nu nog opschriften ed maken.
Komt wel goed
Greetz

Thommy

mark7758

Vanwege familie omstandigheden kan ik helaas niet HO-Modul.
Nu nog even met groen spelen. En dan vanmiddag treintje rijden.


Ooit komt het verhaal wel eens compleet. Nu is het een station aan het denkbeeldige lijntje 159.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Michael

Maar wel met een mooie reeks 91 Mark.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

2012

Bezig met onderweg te zijn naar modeltreinbeurs in Houten, NL

raf

Veel volk gesproken en dikke duim voor de organisatie
Geen meter gereden maar toch een fijne dag .
Ook het malletje kunnen maken om terug een koppeling op de marklin TEE te kunnen zetten die er uitgeslepen was door iemand die dit trein stel voor mij had.
Ben zijn naam weer kwijt maar bedankt om je loc mee te brengen .

veel foto's gemaakt en veel bijgeleerd en ideeën opgedaan


gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

henry

Op dit moment druk bezig mijn al betaalde bestelling van Marnaneu binnen te krijgen.
Vorige week besteld en helaas niks ontvangen de firma reageerd niet op mail en de telefoon word genegeerd.
Zijn er ook andere modelspoorders die dit herkennen.

Groet

Henry

adrievans

Citaat van: henry op 27 november 2022, 10:02:58 AM
Op dit moment druk bezig mijn al betaalde bestelling van Marnaneu binnen te krijgen.
Vorige week besteld en helaas niks ontvangen de firma reageerd niet op mail en de telefoon word genegeerd.
Zijn er ook andere modelspoorders die dit herkennen.

Groet

Henry

Niet herkenbaar bij marnau maar bij lippe duurt het soms ook 1 a 1.5 week voor ik iets hoor.
misschien wat geduld hebben.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.