Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

stoomlokje

Johan ,
uwen bureau eens opruimen , dan komen ze mogelijk tevoorschijn ;)
Zit hier ook al maanden achter 2 spiegeltjes te zoeken.
eerst 1 verloren gelegd, en een ander genomen.
Daarna dat ook weer weggelegd, maar waaaaaar ?
Moet ook maar eens wat gaan opruimen denk ik.

Havoc

Citaat van: stoomlokje op 19 juni 2022, 14:37:29 PMuwen bureau eens opruimen , dan komen ze mogelijk tevoorschijn ;)
De kans is zeker groter dan nul dat er hier eentje binnen armberreik ligt zonder dat ik van mijn stoel moet komen. Onder 20cm rommel of. Ben al allerlei dingen tegengekomen. Boeken, 3 blokken lood van 500g, boutjes en moeren M1, allerhande batterijen, rol tape, doosje connectoren, zak zekeringen, stukken van een fototoestel, tangen, vijlen, doos boortjes, schroevendraaiers, mijn agenda, ...

Container laten komen zou een begin zijn. Maar ik kan geen afscheid nemen...  :-[

Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rangeerduivel

Citaat van: Havoc op 19 juni 2022, 14:52:26 PM
Citaat van: stoomlokje op 19 juni 2022, 14:37:29 PMuwen bureau eens opruimen , dan komen ze mogelijk tevoorschijn ;)
De kans is zeker groter dan nul dat er hier eentje binnen armberreik ligt zonder dat ik van mijn stoel moet komen.

Even fluiten, dan komen ze meestal van zelf, maar dan moet je eerst wel weten welk deuntje ze graag horen....
Als ik zo uw muziekvoorkeur hoor in een ander topic hier zal het niet veel uithalen denk ik!  :) ;D ;D

;)

Metpetergaathetbeter

kijken waar je zeker bent hem niet te vinden

Havoc

#10369
Iets van Raymond en de Centimeters doet het meestal wel :) Als ik fluit dan lopen ze zeker weg. En gaat het regenen!

GEVONDEN! Er lag er eentje in de doos met de multimeters. De ene meter bij de andere dus. En ja, binnen handbereik zonder van mijn stoel te komen. Ook nog een usb harde schijf gevonden. Wie weet wat daar allemaal opstaat?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

misschien waar je de rest gaat vinden als je nog eens iets kwijt zijt ?

Michael

Bezig rail te leggen in het schaduw station.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Havoc

Die vijzen die ik kwijt ben die zijn hopeloos verloren. ;)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

Ik ben reeds tevreden als ik opsta ik mezelf terug vind .

Vandaag bij een deel wissels de aandrijving vervangen naar de laatste stand .
Nu kan er geen servo meer kapot gaan en ook geen wissel meer als de servo door draait .
Alles is ook een beetje compacter geworden daar de module nu achter op de servo gemonteerd is .

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Citaat van: raf op 19 juni 2022, 19:00:56 PMIk ben reeds tevreden als ik opsta ik mezelf terug vind .

LOL! Er zijn dagen dat ik NIET tevreden ben als ik opsta en mezelf in de spiegel zie!  :o

Denk dat morgen er zo eentje gaat zijn.  :-X
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

Lol Johan zo zijn er veel mensen vermoed ik

Een tijdje terug stonden een man en ikzelf wat te lachen in de okay en zijn vrouw keek heel kwaad
Het was volgens haar te vroeg om reeds te lachen.
Toen ik nog andere cholesterol pillen moest pakken stond ik elke morgen zo stijf als een plank op en vond ik het ook shit om op te staan
Maar nu ik er andere heb voel ik geen pijn meer als ik op sta .
Het geheugen blijft moeilijk want ik moet alles opschrijven (mijn baantje hangt vol met papieren )wat de aansluitingen betreft van de Multi stekkers .
Anders weet ik niet meer waar ik mee bezig ben .

Maar na alle ellende vind ik dat ik goed weg gekomen ben en zie ik de dag zonnig te gemoed  al regent het vandaag .
Als het glas half vol is neem dan een kleiner glas en giet het half volle over in dat kleintje en je hebt terug een vol glas .

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

doomslu

Citaat van: raf op 20 juni 2022, 07:12:20 AM
...
Als het glas half vol is neem dan een kleiner glas en giet het half volle over in dat kleintje en je hebt terug een vol glas .

gr raf
Super!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Alberke

Aan't vechten met een stoomloc, ergens een kortsluiting.  Doe hem open en kortsluiting weg, doe hem terug dicht en pats. Kent ge dat?
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Rangeerduivel

Citaat van: Alberke op 20 juni 2022, 11:32:11 AM
Aan't vechten met een stoomloc, ergens een kortsluiting.  Doe hem open en kortsluiting weg, doe hem terug dicht en pats. Kent ge dat?

Ja, ik heb er ook van die soort! ;D

;)

Alberke

Citaat van: Alberke op 20 juni 2022, 11:32:11 AM
Aan't vechten met een stoomloc, ergens een kortsluiting.  Doe hem open en kortsluiting weg, doe hem terug dicht en pats. Kent ge dat?
'tis gelukt!
Een ander vraagje: hoe laat je de achterlichten branden bij zowel vooruit als achteruit rijden? Via de decoder bedoel ik
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D