Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Metpetergaathetbeter

#10020
ik heb er zo eentje allemaal ESSO wagons 25 wagons lang ! ;) Prachtig zo'n combinaties  ;D

raf

ja peter ik kan niet veel langer meer rijden want ze geraken het station niet meer binnen

maar inderdaad het is wel mooi zo een lange trein
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter

Esso treinen rijden voorbij stations  ;D dus wat is het probleem, of je moet opstelspoor te kort hebben

raf

ja peter weet ik maar het gaat over blok lengte.
ik heb wel een sluitwagon die het achterliggende sein rood houd maar als die dan eventjes slecht contact heeft dan geeft die het blok vrij .
daarom heb ik het liefst dat zowel de lok als de sluitwagon in een zelfde blok staan .
ik heb het programma nu aangepast en zolang er iets over de IR sensor komt blijft hij ook bezet houden ;wat al een hele verbetering is

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Michael

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 18 augustus 2021, 13:00:41 PM
ik heb er zo eentje allemaal ESSO wagons 25 wagons lang ! ;) Prachtig zo'n combinaties  ;D

Peter kan je hiervan een foto of filmpje plaatsen, leuk om even mee te genieten van jou mooie combinatie.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Michael op 19 augustus 2021, 11:27:02 AM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 18 augustus 2021, 13:00:41 PM
ik heb er zo eentje allemaal ESSO wagons 25 wagons lang ! ;) Prachtig zo'n combinaties  ;D

Peter kan je hiervan een foto of filmpje plaatsen, leuk om even mee te genieten van jou mooie combinatie.
dat Filmpje dat kwam hier al eens langs maar was van Olivier

Metpetergaathetbeter

https://one-photo.amsac.be/____gallery/images/0/f99/532/44e/68b/23e/b92/8fd/501/d5b/cf6/9b6/acc/7a5.jpg_l.jpg?progressive&_1&webp een net niet scherpe foto om idee te geven, in principe reden al mijn wagons met verschillende nummering rond op OD en op verplaatsing alsook inSint Niklaas alvast één dag(die andere in de doos wegens soms gewoon te lang!)

Metpetergaathetbeter

Piko, OVB,B-Models,Marklin, Roco's zitten in die combinatie

Metpetergaathetbeter

#10028
Momenteel zijn we bezig met herleggen/aanleggen AMSAC clubbaan eens die af is een filmpje beloofd ! OlivierV kan jij mij niet uit de nood helpen ? https://one-photo.amsac.be/____gallery/images/a/aae/e9d/5c5/4ee/4c7/b46/ba3/bd5/417/5f3/4db/dd3/7e6.jpg_l.jpg?progressive&_1&webp

Metpetergaathetbeter

Momenteel zijn we bezig met herleggen/aanleggen AMSAC clubbaan eens die af is een filmpje beloofd ! OlivierV kan jij mij niet uit de nood helpen ? https://one-photo.amsac.be/____gallery/images/a/aae/e9d/5c5/4ee/4c7/b46/ba3/bd5/417/5f3/4db/dd3/7e6.jpg_l.jpg?progressive&_1&webp Op deze mankeert zeker nog 1 wagon, ditmaal geen Esso(wegens sluitwagon vergeten, ik moet mij een beetje aanpassen naar het voor mij net te korte opstelspoor modulebaan maar mogelijks gaan we daar ook verandering aan brengen

BC911

Wil je de foto zichtbaar maken ? Of is het een video?
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

raf

Dat is dus ook het probleem dat ik heb dat de volledige trein niet op de opstel sporen past.
maar geen nood ik heb genoeg loks om de rest er achter te hangen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Rangeerduivel


Michael

Peter je heb je best gedaan, maar jullie spelen een beetje vals he, 25 wagons achter de lok denk ik die heeft een grote zolder, rijden ze op een clubbaan.
Lukt mij thuis echt niet.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154