Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

svvander

Blijvend aan het prullen aan de elektra van mijn baan (het begint er al beter uit te zien... maar wat een boeltje). Maar: ik heb stroom. De seinen werken, de loc rijdt, nu nog de wissels. Dat wordt terug ff bibberen. En dan... hopelijk, kan ik begin aan het leuke werk :-)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Metpetergaathetbeter

Olivier, moet er naast die vele gaatjes nog iets bovenaan verbeterd/veranderd worden ?

Havoc

Pcb-tjes aan het tekenen om licht te hebben in mijn smalspoor spullen. Het is begonnen met een strip pcb met 4 ledjes en ondertussen is het enige dat nog ontbreekt iets om koffie te maken en de afwas te doen... Feature creep...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

seffens voor de hitte nog efkes rijden
ik ga de egger baan onder handen gaan nemen
ik heb in dat ding dus geen plaats om een normale decoder te zetten
nu wil ik de decoder aan de rails aan sluiten inplaats van aan de motor
ik heb nog een V3  esu liggen en zou het daar eens mee willen proberen .
de V3 komt dan aan de HO (dr5000)sporen langs de ene kant en aan de andere kant aan de egger sporen om zo de lok te laten rijden .
iemand dit zo reeds geprobeerd ???,
optische sensoren zouden dan de lok laten stoppen (remmen kan niet het is een V3)

heeft iemand dit reeds zo gedaan ???
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Citaat van: raf op 07 juni 2021, 09:09:49 AMik ga de egger baan onder handen gaan nemen
ik heb in dat ding dus geen plaats om een normale decoder te zetten

Al eens gaan kijken op de website van Minitrains? Daar laten ze zien hoe je in zoiets een decoder inbouwt.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

ok wist ik niet dat ga ik dus vanavond eens bekijken
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Hier staat het: http://www.minitrains.eu/mt-tech.html De enige waar het niet mogelijk lijkt is de werkloc, die met de helft cabine, de helft laadbak.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

stoomlokje

die website is niet meer bereikbaar : http/

Havoc

Euh? Ik kom van daar... Je moet dat gewoon aan je browser wijsmaken dat hij daar gewoon moet gaan. Of een andere browser gebruiken die daar geen probleem van maakt.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

hier ook gelukt en opgeslagen
alleen ik heb wel die kleine diesel maar er zit een andere (lees grotere)motor in
ik zal morgen er een foto van maken

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

SuSke

link werkt perfect, zelfs op een pc die meer blokkeert dan toelaat (die van het werk :) )
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Havoc

Citaat van: SuSke op 07 juni 2021, 20:04:14 PM
link werkt perfect, zelfs op een pc die meer blokkeert dan toelaat (die van het werk :) )

Ook een IT departement dat vindt dat de enige goeie pc eentje is die niet bruikbaar is om op te werken? Wij besteden tegenwoordig meer tijd om een manier te vinden om ons werk te kunnen doen met de IT die we krijgen dan de tijd die nodig is om het te doen. En het enige dat ze kunnen antwoorden is dat de veranderingen die op komst zijn het nog moeilijker gaan maken.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

SirGresley

Ik ben ook (deels) gestopt met de treinenhobby.
Uit de club gegaan wegens te weinig voldoening en het zien "prutsen" met het digitale systeem.
Ook de kosten van het digitaal gebeuren vind ik duur.
Ik hou nog enkele stukken en de rest byebye.  ::)

Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

stoomlokje

Bij mij zegt de beveiliging:.
dreiging onschadelijk gemaakt: www.    URL:phisching ( of zoiets ) en dan sta ik hier met een mond vol tanden

erik de noorman

Ik stuur altijd een foto terug van mijn schoonmoeder met hier waak ik als ondertitel en ik weet u wonen. Werkt perfect tot nu toe. ;)

Erik.