Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

bollen neus

Nu dat de beslissing is genomen om met alles te stoppen, bezig met de grote kuis hier beneden aan het houden. Resten van potjes verf, verdunners, slangen voor compressor, restanten van air brush pistoolkes, schuurpapier, plastiek potten om verf te mengen enfin, de kliko zal me weeral graag zien komen. Tis echt goed weer om eens nen kuis te houden.
Den Eric.

raf

Hier in een modulle de software aangepast .soms verliest de sluit wagon contact en dan ziet de modulle dit als vrijgave .als dan deze sluit wagon weer contact maakt en  de wagons nog over de IR sensor gaan zet hij dat blok terug in de rem en geeft het achterste signaal niet meer vrij.de lok in het voor liggende vertrekt dan wel maar in dat blok zonder lok vertrekt er niets al is het blok vrij gegeven en dus blijft blok 3 op rood staan .en das nie plezant want het gebeurt altijd op de moeilijkste plaatsen .
maar de aanpassing werkt dus ikke tevreden
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

bollen neus

Nu begonnen aan de inventaris op te maken van wat er hier allemaal staat, alles gaat de deur uit dus ook O schaal reeds. Tis geen zwaar werk omdat de temperaturen te hoog oplopen regelmatig wat drinken als het ware.
Den Eric

Alberke

Citaat van: bollen neus op 02 juni 2021, 11:38:34 AM
Nu begonnen aan de inventaris op te maken van wat er hier allemaal staat, alles gaat de deur uit dus ook O schaal reeds. Tis geen zwaar werk omdat de temperaturen te hoog oplopen regelmatig wat drinken als het ware.
Den Eric
En heeft er al iemand gevraagd waarom ge met "alles" stopt? "Alles" dat is veel zenne!
Ik ben niet curieus maar ik weet graag veel!  ;)
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

bollen neus

Citaat van: Alberke op 02 juni 2021, 13:05:23 PM
Citaat van: bollen neus op 02 juni 2021, 11:38:34 AM
Nu begonnen aan de inventaris op te maken van wat er hier allemaal staat, alles gaat de deur uit dus ook O schaal reeds. Tis geen zwaar werk omdat de temperaturen te hoog oplopen regelmatig wat drinken als het ware.
Den Eric
En heeft er al iemand gevraagd waarom ge met "alles" stopt? "Alles" dat is veel zenne!
Ik ben niet curieus maar ik weet graag veel!  ;)

Ja hoor en die mensen hebben er reeds een antwoord op gekregen, méér moet dat niet zijn zekerst?
Den Eric.

Alberke

Citaat van: bollen neus op 02 juni 2021, 13:32:41 PM
Citaat van: Alberke op 02 juni 2021, 13:05:23 PM
Citaat van: bollen neus op 02 juni 2021, 11:38:34 AM
Nu begonnen aan de inventaris op te maken van wat er hier allemaal staat, alles gaat de deur uit dus ook O schaal reeds. Tis geen zwaar werk omdat de temperaturen te hoog oplopen regelmatig wat drinken als het ware.
Den Eric
En heeft er al iemand gevraagd waarom ge met "alles" stopt? "Alles" dat is veel zenne!
Ik ben niet curieus maar ik weet graag veel!  ;)

Ja hoor en die mensen hebben er reeds een antwoord op gekregen, méér moet dat niet zijn zekerst?
Den Eric.
Allez, ik heb er tenslotte geen zaken mee, ik vind het alleen spijtig om te lezen.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

dani

#9966
*
Citaat van: Alberke op 02 juni 2021, 16:10:45 PM
Allez, ik heb er tenslotte geen zaken mee, ik vind het alleen spijtig om te lezen.


Citaat van: bollen neus op 02 juni 2021, 13:32:41 PM
Ja hoor en die mensen hebben er reeds een antwoord op gekregen, méér moet dat niet zijn zekerst?

Dat betekent dus zo veel als  zeggen "moeit u ni, 't zijn uw zaken niet..."
Dus waarom het dan vernoemen ?   Wat een klucht !
Vooral die veelheid aan mooie foto's op andere fora gaan we missen.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Citaat van: dani op 03 juni 2021, 09:32:57 AM
*
Citaat van: Alberke op 02 juni 2021, 16:10:45 PM
Allez, ik heb er tenslotte geen zaken mee, ik vind het alleen spijtig om te lezen.


Citaat van: bollen neus op 02 juni 2021, 13:32:41 PM
Ja hoor en die mensen hebben er reeds een antwoord op gekregen, méér moet dat niet zijn zekerst?

Dat betekent dus zo veel als  zeggen "moeit u ni, 't zijn uw zaken niet..."
Dus waarom het dan vernoemen ?   Wat een klucht !
Vooral die veelheid aan mooie foto's op andere fora gaan we missen.

Dat komt waarschijnlijk omdat er geen 100% zekerheid is Dani,
Al jaren staat op tweedehands de vermelding "wegens stopzetten hobby"!  ;D ;D ;D

;)

bollen neus

Ach ja , zal het zoals mijn overgrootvader steeds zei " manneke,zolang ze achter uw kloten bezig zijn ist teken dat ge nog leeft"
Aveekes
Den Eric.

Rangeerduivel

Eric
Deze uitdrukking slaat nergens op gezien hier niemand achter jouw rug bezig is, je kan integendeel alles lekker mee lezen/beleven.
Reden van mijn vorige reactie hier wil enkel betekenen dat ik het volledig ééns ben met de bewering van Dani;
Het antwoord dat je aan Hugo gaf getuigt allerminst van hoffelijkheid en/of vriendschappelijkheid!
Aveekes!
;)

raf

is het relevant om uit te leggen waarom je met een hobby stopt????
vraag ik me af.
waar ik mee problemen mee heb is waarom ontspoort een loc of een wagon op een bepaalde plaats.
of waarom ontregeld een optocoupler ;valt een loc stil op een bepaald stuk spoor waar je bijna niet aan kunt geraken ;nooit gebeurt dit op een plaats waar je zo direct aan kunt .
dat zijn dus de vragen waar ik mee zit

dat iemand begint of eindigd met een hobby ??? is gewoon niet belangrijk .
die persoon zal daar wel een reden voor hebben om dit te doen .

gr raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Rangeerduivel

Citaat van: raf op 03 juni 2021, 11:12:44 AM
is het relevant om uit te leggen waarom je met een hobby stopt????
dat iemand begint of eindigt met een hobby ??? is gewoon niet belangrijk .
die persoon zal daar wel een reden voor hebben om dit te doen .

gr raf

Daar gaat het ook niet om Raf, het gaat hem enkel om de manier van antwoorden.
Stay to the point please! ::)

;)

Alberke

Ok, maar als ge geen auto meer hebt, waarom gaat ge dan nog naar de garage? ;D
Om een klapke te doen met de mecaniciens?
En als die dan vragen hoe het er mee is...
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Alberke

Afijn, ik stop nog niet. Nu bezig om iets toonbaar te maken met al het N materiaal dat er ligt.
Voorwaarde is dat ik niks bijkoop. Alle sporen zijn van Arnold. En ik wil die draaischijf aan de praat krijgen, dat was eigenlijk het vertrekpunt. Van mij mag iedereen weten dat ik kanker heb, en niet alleen dat (de behandeling doet meer kwaad dan de ziekte).
Maar ik geef het niet op en blijf "lekker" verder bouwen.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

OlivierV

Gaatjes aan het boren in mijn 2316 van biervliet. Kwestie van die pantografen eens op de juiste plaats te zetten.  ::)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan