Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

bollen neus

Begonnen aan de tweede barak in de beits te steken, voorzien van een schouw en een kolenbak maken in hout. Binnenkant afplakken, deur voorzien van een klink. En dan vervuilen. Dak bewerken met schilfers van asfalt rollen. Op dak komt er dan nog wat groen opgeplaatst. Gans deze barak komt op een berg te staan op gedeelte "Nada" van de O baan.
Den Eric.

Bundesbahnfreak

Ik ben wat verder geraakt in het afwerken  van de zolder, de osb-vloer ligt voor het grootste gedeelte, deze kan pas volledige gelegd worden als er een nieuwe zolderval gemonteerd wordt. De muur met de gebuur is afgewerkt  met klikplanken of hou noemt ge die dingen?  Nu ben ik begonnen met het houten skelet te plaatsen waar de klikplanken tegen moeten komen om een afgewerkt  plafond te hebben.
Het zal nog effe duren voor ik met de baan kan starten maar ik zie er stilaan schot in komen.  Grtn Rudy

Koen

Citaat van: ERVIN op 30 november 2020, 15:02:56 PM
Na een grote revisie in de centrale werkplaats van Mol-Cargo is deze Piko Railpool ( ex 2861) weer helemaal tip top in orde , na de nodige testritten kan hij opnieuw aan zijn zware taak beginnen.

Railpool Traxx by Erwin Janssens, on Flickr

Knap werk, Erwin! Het is foto die je zo zou kunnen gebruiken ter promotie van onze hobby  :o.  Prachtig!


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

bollen neus

WC aan het maken in hout om naast de barak te zetten, kolenbak is al klaar, als alles klaar is kunnen we beitsen en dan vervuilen daar waar het nodig is.
Den Eric.

svvander

Citaat van: Koen op 06 december 2020, 07:39:55 AM
Knap werk, Erwin! Het is foto die je zo zou kunnen gebruiken ter promotie van onze hobby  :o.  Prachtig!
Groetjes,
Koen

Awel Koen, da vind ik nu ook. Het zou de ideale blikvanger zijn voor onze hobby. Hij zou helemaal niet misstaan op de website van onze club. En Erwin zou zeker een meerwaarde zijn. (Anderen ook he, maar ik volg Erwin al van als ik met modelspoor begonnen ben en zijn werk is echt wel de moeite waard!).
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

evan

Alles is ingepakt  :o :P  (Ik ben kapot)

Morgen verhuizen we en dan kan stilaan de wederopbouw van m'n atelier beginnen... :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

mardig23

Een hoop stickerkes plakken op een veel te grote hoop Playmobil ::)

Goeie moed Evan, dat wordt stressen morgen ;)
Mvg Karl

ERVIN

Succes Evan , ik zal aan je denken.  ;D

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Alberke

Citaat van: evan op 06 december 2020, 22:43:10 PM
Alles is ingepakt  :o :P  (Ik ben kapot)

Morgen verhuizen we en dan kan stilaan de wederopbouw van m'n atelier beginnen... :)
Voel helemaal met jullie mee  :)
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Driesel

Mooie foto, Erwin. Volledig mijn goesting ;)

Succes met de verhuis, Evan.

rgp

Evan,

Good luck, ik kan je volgen, ben zelf 8 keer verhuisd.  ???

Roland

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Succes met de verhuis Evan. Geniet daarna van een welverdiende vakantie en zalige fgeestdagen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.