Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

ACFI

Citaat van: Rangeerduivel op 02 april 2020, 17:07:07 PM
Wreed werk!  ::)
Van een Duitser een Belg maken....
...
(*) Ik weet nog niet exact welk nr hij gaat krijgen, ik moet eerst te weten komen hoeveel 61ers in totaal gereden hebben.Een nr dat eindigt op 001 zie ik niet graag

Zoals zo vaak vind je een antwoord op zolder bij Patrick T. De spoorse zolder dus.
Patrick is een site aan het bouwen met info over locomotief series maar ook individuele machines. Voor de HL 69 ex-S9 kijk je hier: https://www.tassignon.be/trains/documentation/repertoire.php?type=31@29

ACFI

raf

verder aan de bakken aan het aan sluiten en wat scenery er bij zetten
wel problemen met de relais sturing
alles werkt maar als er een trein gaat rijden draait het in de soep
alle processoren resetten dan meteen ;dus niet goed

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

SuSke

Nog een 16 stapelbakjes voor mijn wagons en loc's in elkaar gelijmd en getimmerd.
Als het morgen nog droog is, de bandschuurder ondersteboven in de work-mate en de boel netjes schuren en daarna allemaal in de vernis.
Is er terug plaats voor al mijn vuile wagons  ;D ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

svvander

Ondertussen nog een laagje kleur gelegd op de paletten en enkele openbakwagonnekes voorzien van een houden ondervloer (2de laag)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Dirky

H0 baksteenmuren aan het tekenen in AutoCad.... veel :-)

Martin Welberg

Video's maken zodat jullie straks mijn kunstjes kunnen meekijken..

Michael

Citaat van: Martin Welberg op 02 april 2020, 23:01:15 PM
Video's maken zodat jullie straks mijn kunstjes kunnen meekijken..

Laat maar komen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michael

Citaat van: Dirky op 02 april 2020, 20:58:34 PM
H0 baksteenmuren aan het tekenen in AutoCad.... veel :-)

Maak je daar ook een A4 of A3 velletje van kunnen genoeg mensen gebruiken denk ik.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Dirky

Citaat van: Michael op 03 april 2020, 09:34:44 AM
Citaat van: Dirky op 02 april 2020, 20:58:34 PM
H0 baksteenmuren aan het tekenen in AutoCad.... veel :-)

Maak je daar ook een A4 of A3 velletje van kunnen genoeg mensen gebruiken denk ik.

Misschien wel Michael, goed idee!

bollen neus

Laatste keren afplakken en spuitwerkjes doen voor de schildering aan de TMY106 te vervolledigen.
Den Eric.

bollen neus

Samen met de kleinste aan het bekijken om de achtergrond aan te pakken. Zou een poster worden van genomen foto in Noorwegen op reis toen ik 60 werd. We gaan de mogelijkheden bekijken om te maken rotsen en berg te laten overgaan in de poster. Met twee zie je meestal meer dan één.
Baan gaat niet volledig afgwerkt worden dat staat al zoals een paal boven water maar wel een deel waar je dus ferme foto's kan nemen en/of filmkes oppakken van de modellen. Meer moet dat voor mij niet zijn das gek genoeg al.
Maar het jaartal is nog niet te bepalen en neen ik werk niet samen met LS modellen  8)
Den Eric.

bollen neus

Genieten in den hof van de eerste mooie warmte die de zon al geeft.
Den Eric.

bollen neus

Laatste kleine onderdeeltjes gespoten , nu ligt alles klaar wat er op de body moet gemonteerd worden later. unnen nu beginnen aan de afwerking van de cabines. En deze namiddag verder genieten van de eerste warmte met cocktails à volenté.
Den Eric.

Powered By Diesel

Bouwen van laadinstallatie voor klein diorama


Laadinstallatie_001 by W Daelmans, on Flickr


Laadinstallatie_004 by W Daelmans, on Flickr


Laadinstallatie_003 by W Daelmans, on Flickr
running on heavy fuel

bollen neus

Dat gaat een schoon "kotje" worden.
Den Eric.