Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

SuSke

Om toch maar bezig te blijven in de avonduurtjes in het verre Zweden...









Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bollen neus

Een korte droge mededeling nu, eerste Petrol Plus WASCOSA ketelwagon in spoor O is volledig klaar en vervuild. Nog 1 te gaan.
Den Eric.

PeterVG

Zeer geslaagd,
Zweden?  :o
Toch niet de verkeerde trein genomen ;D

renstimpie

Wat aan het spelen met Inkscape en de Lasercutter ...

    iets groter...  om te testen..  binnenkort in H0 maken voor de clubbaan.

  Paaltjes voor de schaal 0 baan van het spoor en H0 voor mezelf...

  Een loods voor onze schaal 0 baan.  1ste probeersel..

en roosters in alle soorten en maten voor op onze banen.

Kortom... I'm having fun en ik ga nog wat tekenen... :)

Tim

bollen neus

Messing relingen aan het plooien en de rangeerderplatforms samenstellen, solderen dus.Voor model PBS MY1132 in O schaal.
Den Eric.

bollen neus

De gaatjes voor de voetsteunen  op de neuzen zijn geboord 0,6 m/m. De 4 rangeerder platforms zijn samengesteld en geslodeerd op de bevestigingsplaketjes na. Bezig aan 2 antennen te maken voor op het dak. Twee goten nog solderen in de lengte van de locomotief, dan kan ik stilaan beginnen aan plamuur werkjes en afschuren.
Stof vliegt nu gemakkelijk weg met deze wind.
Den Eric.

Havoc

HD's van de pc aan het opkuisen. Ongeloofelijk wat je allemaal terugvindt.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

svvander

Vitrine-kasten herschikt (ondertussen ook de messen en bijlen eens opgefrist... die liggen in dezelfde vitrine-kast, tot de treinen naar het zolder verhuizen), vastgesteld dat ik veel te weinig sporen heb en dat ik met heel veel zin aan mijn diorama van mijn veldspoor wil beginnen... alleen heb ik nen "builders-block". Ik heb geen inspiratie. Heel vaag weet ik wat ik wil... ook de uitvoering, maar ik twijfel of het wel gaat worden, wat ik mijn achterhoofd heb. Dus, ik blijf maar kijken naar het plankje, kijk dan nog eens op het forum... nog eens op een andere site en dan... nog steeds niets. Misschien morgen? Manana, manana: Morgen, dat ik het zekerst zal doen!
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

SuSke

Mijn HLR 9101 (VBV) die zowat een jaar geleden een duik van bijna 3m heeft gemaakt in de traphal aan het restaureren.

Op het schouwke en 1 treeplank na zit alles terug op z'n plek. Die moet ik volledig van scratch maken of er iets anders op vinden  ::) ::)
En de motor draait, de wielen zitten mooi op hun plek...  8) 8)
Daarna in het sop om te verweren  ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Havoc

Rest van de dag geschuurd... Morgen grondverf. Als ze in de Brico ook wat goesting verkopen.... Verven is echt niet mijn ding.

Citaat van: svvander op 16 februari 2020, 20:19:41 PMMisschien morgen? Manana, manana: Morgen, dat ik het zekerst zal doen!

Er is geen betere tijd dan vandaag om tot morgen uit te stellen :) Ken dat gevoel.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Dirky

terwijl we op het een en het ander van materiaal moeten wachten, enkele stukken gefreesd voor een grote pizza...

IMG_20200217_145719_resized_20200217_025742615 by Dirky dyniMo, on Flickr

OlivierV

#8817
De Tijdperk 3 locomotiefjes aan het prepareren voor Rail Houten.

Houdt in:
- Stof afdoen van in de vitrine te staan
- Beetje walvissenvet voorzien waar nodig
- 96.030 van Roco weer zo rijvaardig mogelijk maken.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

#8818
geluk geen tijdperk III te hebben  ;)

Havoc

 Beginnen verven. Eerste laag grondverf....  :P Morgen tweede laag.
Met vakantie voor onbepaalde duur.