Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Alberke

Citaat van: Alberke op 18 januari 2020, 11:23:33 AM
De draad (!) weer opgepikt van een oud project, een "64" detailleren en digitaliseren.



De lichtjes brandt en hij rijdt, maar nu heb ik  ontdekt dat er een paar onderdelen ontbreken om de "supering" te voltooien.
En Ferivan zijn nu enkel trams blijkbaar  ;D, dus...
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

bollen neus

#8791
Op mijn gemakske een MTH wagon vervuild van OMV/Wascosa. Eerst moest ik wel nog wat deeltjes zelf bijmaken in messing wegens ontbreken en/of afgebroken. Kan gebeuren. Nu een volgende begonnen WASOCA Plus , een volledige blauwe dus. Alles is schaal O. Ik zou willen proberen om deze 5 klaar te hebben als één sleep, dan kan ik deze achter een Nohab hangen die dus grensoverschrijdend reed. Lees dan Duitsland/Denemarken
Geen belgisch materiaal dus maar dat wisten jullie al jaren nietwaar?
Den Eric.

bollen neus

Tweede ketel is bijna volledig vervuild MTH schaal O een WASCOSA  Petro Plus, deze had ik nog niet in de verzameling.
Den Eric.

doomslu

Eric, ge zijt hier precies de enige die nog met iets bezig is...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

Ik denk dat iedereen in een winterslaap zit  ;D.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

bollen neus

Citaat van: doomslu op 04 februari 2020, 22:49:59 PM
Eric, ge zijt hier precies de enige die nog met iets bezig is...  ;)

Tja Luc, ik plaats dan wel geen foto's maar laat de mensen toch iets weten waaraan ik bezig ben. En ook weet ik dat 110% van de personeelsleden alhier toch op dat ander forum ook lurken dus. Zelf ben ik iemand die een antwoord terugstuurt als er iemand me een PB zend en dat kan ik van niet veel mensen hier zeggen, tja luie mannen hé. Bang om een nageltje misschien te breken op het toetsenbord? Wie weet? 8)
Den Eric.

Michiel

Maak er maar 109% van. Ik blijf het erg jammer vinden dat je de moeite niet wilt doen om hier ook foto's te plaatsen, want het blijft erg droge koek zo. Maar ja, het werd al vele malen gevraagd, het is jouw belsissing. Het is niet de bedoeling om er een punt van te maken. Maar je had het over "nagels breken"...  ::)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

bollen neus

Mij maakt ge al lang niemer zot , hebben ze 44 jaar geprobeert. Dinosaurussen nietwaar?
Den Eric.

Michiel

 ;D Reken mij ook maar bij de Dinosaurussen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Havoc

108% want ik weet niet eens over welk ander forum je het hebt. Momenteel ben ik niet met treinen bezig. Een paar luidsprekers aan het afmaken waar ik in 2008 aan begonnen ben met het houtwerk. Geen typfout, die half in elkaar gestoken kasten staan hier al 12 jaar in de weg. Even geen treinen dus. Daarna is er een klus aan de waterleiding. En dan de badkamer schilderen. Treinen zullen voor de zomer zijn.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Durango

Dat wordt dan 107%  8). Ik zit niet op dat forum te gluren. En och ook ik hoor wel bij de dinootjes.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

bollen neus

De winterslaap is precies over als ze maar kunnen lullen. Daar zijn blijkbaar hier draadjes genoeg voor.
Den Eric.

Metpetergaathetbeter

oude klinkaerd aan het sorteren om in wild verband een tuinhuisje op te trekken(2 zichtbare muren) waar zonnepanelen opkomen richting het warme en het energiegevend zuiden !

Klaas Zondervan

Het andere forum waar Eric bollen neus naar verwijst is  https://forum.beneluxspoor.net/index.php

Eric, als je daar iets post met foto's dan kun je hier een link naar het betreffende draadje plaatsen. Dan kunnen de deelnemers hier met 1 klik ook van je foto's genieten.

bollen neus

Dank U Klaas, maar dit is ook al meerdere malen hier vermeld met de nodige linken. Maar klaarblijkelijk is het niet "spannend " genoeg omdat er geen "B" op staat op de modellen die vervaardigd worden. Mij geen zorg hoor, ik doe lekker verder op mijn eigen eigenzinnige wijze, das ook democratie me dunkt?

Den Eric.