Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Pierre

Wauw ... Gerolf ... je blijft me verbazen met je werk. Top gedaan weer. ;)
Groet Pierre.


evan

Dat wordt nog een leuk schilderwerkje
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

Bedankt voor de aanmoediging  :D

Citaat van: evan op 11 september 2019, 08:16:55 AM
Dat wordt nog een leuk schilderwerkje

Vooral een langdurig, maar ik ben er mee bezig  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Gerolf, die drieling ziet er practig uit! Eigenzinnige dingetjes met karakter. Heel knap dat je dit helemaal zelf met eigen middelen hebt gemaakt.  8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

bollen neus

Een Dapol schaal O Shunter 08 met sound aan het installeren op Ecos en wat veranderen aan de sound.
Den Eric.

Michael

Diorama'tje aan het bouwen met daarop een snel stromende beek.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

bollen neus

Verslagske aan het lezen over treintje dat verdwijnt op mijn vorig werk, was eigen makelij en 600 m/m breedte.
https://www.hln.be/in-de-buurt/sint-niklaas/de-ster-neemt-afscheid-van-het-treintje~afb586fe/?ut
Den Eric.

Metpetergaathetbeter

en wat gebeurd er met loc en wagons ?Verkocht ?Versleten ?

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 oktober 2019, 11:27:19 AM
en wat gebeurd er met loc en wagons ?Verkocht ?Versleten ?

Als je het artikel leest kom je dit tegen;

"We zoeken nog naar een alternatief voor het treintje", klinkt het op De Ster.

;)

Metpetergaathetbeter

ik lees "wij zoeken iets anders i.p.v dat treintje, niks over de toekomst van die trein

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 oktober 2019, 11:27:19 AM
en wat gebeurd er met loc en wagons ?Verkocht ?Versleten ?
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 oktober 2019, 12:20:05 PM
niks over de toekomst van die trein

Nog plaats in Uw kast misschien?  ;D ;D ;D

;)

Metpetergaathetbeter


bollen neus

Eenvoudigste is even contakt opnemen met de Provincie hé mannen, misschien hebben die ook nog grote heel grote bananendozen te veel?
Den Eric.

bollen neus

Decoder geprogrammeerd met de nodige sound en functies voor de Strukton 9505. In totaal een 10 extra functies voor lichten apart te laten functioneren. Dit was nog eentje van de 4 klasse, de volgende is er al een nieuwe van de 5 klasse. Tja ge moet met uwen tijd meegaan hé. Dan kan ik nu al wat draadjes solderen en dan rustig alle draden verbinden met de decoder.
Den Eric.

bollen neus

Laatste stuk parket helpen leggen, dan is de slaapkamer en overgang volledig afgewerkt. Eens geen treinen maar een beetje opwarderen van het huis.
Den Eric.