Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Havoc

Ook smalspoor, maar een maatje groter. :D Staat na een jaar of 3 eindelijk in de verf. Nog werk aan, maar de laatste rechte lijn is in zicht.

Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

Deze namiddag een fijne rij-namiddag gehad in open lucht op mijn nieuwe modules voor opstelsporen. Hiermee werd een ovaal gemaakt, wat vrienden uitgenodigd en rijden maar!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 01 september 2019, 22:44:11 PM
Deze namiddag een fijne rij-namiddag gehad in open lucht op mijn nieuwe modules voor opstelsporen. Hiermee werd een ovaal gemaakt, wat vrienden uitgenodigd en rijden maar!

Hier een sfeerbeeld van de rijdag in open lucht;

Uitblazen en napraten over het (harde) werk...


Klik op de foto om het filmpje te bekijken;
MVI_0454 by rudy van wayenberge, on Flickr

Nog een filmpje; 
MVI_0458 by rudy van wayenberge, on Flickr

Je ziet, het hoeft niet zo veel te zijn om de jongetjes tevreden te stellen hé, een kinderhand is gauw gevuld zegt men... ;D ;D

;)





evan

Olivier lijkt serieus te verwilderen.  Hij weet zelfs precies niet meer hoe een stoel te gebruiken...   ;D ;D ;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Rangeerduivel

Citaat van: evan op 02 september 2019, 15:29:42 PM
Olivier lijkt serieus te verwilderen.  Hij weet zelfs precies niet meer hoe een stoel te gebruiken...   ;D ;D ;D

Dat is nu net de houding zoals ze ook op een tak van een boom zitten....! ;D ;D

;)

Floris

ik mis ook de duvel ergens subtiel in beeld, of ik kijk niet goed.  ;D

waar ik nu mee bezig ben... tja, dat vraag ik mezelf ook een beetje af. Wagenwerkplaats een raam langer maken, omdat eea dan beter uitkomt mocht ik ooit nog eens tijd en zin teveel hebben als alles dat ik nu gepland heb af is er nog een stuk aan wil bouwen. Zou dan de grote rechthoek in t plaatje zijn, de kleine rechthoek is zo;'n beetje t eind van de baan zoals ik m nu heb.
uitbreiding baan by Floris Dilz, on Flickr
wordt dan 4 meter lang bij een meter diep met grotendeels terrain vague.  8)

nouja, voorlopig toch geen tijd voor.

OlivierV

Citaat van: Floris op 02 september 2019, 16:57:17 PM
ik mis ook de duvel ergens subtiel in beeld, of ik kijk niet goed.  ;D


Hee Duvel?  ???


Rijdag - Watertoren


Rijdag - Overzicht

Het was plezant en voor herhaling vatbaar!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

mardig23

Mvg Karl

Floris


Dirky

20190905 006 by Dirky dyniMo, on Flickr

weer vertrokken voor duizenden rivettenkopjes...  :)

bollen neus

Baan in orde zetten met rollend materiaal voor morgen treinbezoek van een paar mannen die er iets van kennen.
Den Eric.

svvander

Aan het zoeken welke kleuren ik nu juist nodig heb om mijn schuurtje de juiste kleur te krijgen. Het liefst van Vallejo. Straks voor dat we naar een trouwfeest vertrekken, snel nog ff naar Artobi.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

bollen neus

Bezoekers waren tevreden, ikke ook. Nu al wat opruimen en terug de dozen insteken. Eind deze week richting Portugal voor een rustreisje. Tja nen gepensioneerden moet ook af en toe eens wat stoom aflaten hé.
Den Eric.

Gerolf

Voorbereidingen voor primer ...



;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be