Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 13 juli 2019, 16:24:18 PM
Vloeken op 2 van mijn 8 i11-en waarvan de kortkoppelmechaniek soms blijft steken. Eentje is ok na wat aanpassingen, begint er plots een andere onnozel te doen.

Gewoon kanneken olie op gieten... 8)

;)

Dirky

beetje "landscaping" aan 't doen...

20190713 002 by Dirky dyniMo, on Flickr

evan

Morgen de vloer proberen te leggen in m'n atelier als m'n lijf het me toelaat na de werken van vandaag.
Vandaag laatste verflaag op het plafond gezet en verlichting geplaatst.  Ik ben tevreden  ;D

Foto's volgen eens klaar
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Koen

Hey Evan,

Tof als je een mooi atelier kan inrichten  :).
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat  ;).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

mardig23

Mvg Karl

mardig23

Nog een laatste, the biggest MF off them all :o, vorige week vertrokken naar ons toe 8)


De nieuwe MSC Gulsun, en met 23700 TEU het grootste containerschip te wereld:
https://www.youtube.com/watch?v=DtztpFezmjc

Het laat de OOCL Hong Kong ver achter zich, maar er komen in totaal 32 van deze Megamax-24 schepen, waarvan 4 op LNG.
De Gulsun zal Rotterdam aandoen, het zusterschip MSC Mina komt twee weken later naar Antwerpen!
Mvg Karl


adrievans

Dit zal meer als titel moeten hebben "waar zijn we me bezig geweest" , want ik heb dit zojuist afgerond.
Een bouwpakketje van artitec van een landrover , uiteraard moest ik hem aanpassen (standaard met dicht zeil of geen zeil is maar gewoontjes) dus er maar opgerolde zeiltjes van gemaakt.

Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

modelbouwpatrick


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

steamdriven

Mooie Landrover. Ooit opt het punt gestaan om er eentje te kopen. Een echte, welteverstaan.  :)
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

adrievans

Citaat van: steamdriven op 18 juli 2019, 12:40:20 PM
Mooie Landrover. Ooit opt het punt gestaan om er eentje te kopen. Een echte, welteverstaan.  :)


Als ik een garage had en genoeg geld. en dan de landrover II.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Rangeerduivel

#8562
Citaat van: adrievans op 16 juli 2019, 14:54:16 PM


Was geheel in aluminium met de bedoeling hem uit vliegtuigen te droppen aan parachute..
De echte uiteraard... ::) ::)

;)

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

modelbaanHO

Vandaag bijna de hele dag bezig geweest om de hobbykamer op te ruimen.
Bijna klaar !
'k zou toch eens moeten leren om niet aan te veel projectjes tegelijk bezig te zijn.
De rommel zal dan ook navenant zijn.

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be