Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

SuSke

Als we nu de volgende keer eens massaal stemmen op een politieker die niemand heeft zwart gemaakt maar eerder een schouderklopje gegeven heeft...  :o :o



Ik weet het, dromen zijn bedrog... :-[ :-\


En verder zijn we aan de laatste werkdag van de week bezig...  ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Koen

Citaat van: SuSke op 12 juli 2019, 13:44:22 PM
Als we nu de volgende keer eens massaal stemmen op een politieker die niemand heeft zwart gemaakt maar eerder een schouderklopje gegeven heeft...  :o :o


Dan ga je lang moeten zoeken, denk ik  :D.
Er zijn niet veel idealisten in het politieke landschap  ::).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

er is een verschil tss sociaal hulpbetoon (in uw geval) en het hulpbetoon te frauderen of te bedriegen

Havoc

Mijn vader heeft lang geleden van een politieker de raad gekregen niet in de politiek te gaan omdat hij te eerlijk was. Ik kan me niet inbeelden dat er ondertussen veel veranderd is in positieve zin in dat wereldje. Maar we wijken af.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

bollen neus

Kweet niet waar jullie nu mee bezig zijn maar mijn postjes zijn al voor minder verwijdert omdat het op niets sloeg.(tja ik ben ook nie in een "clubke" hé)
Den Eric.

evan

Ik ben nog steeds bezig met m'n atelier te renoveren om dan in te richten.   
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

Citaat van: evan op 12 juli 2019, 18:37:40 PM
Ik ben nog steeds bezig met m'n atelier te renoveren om dan in te richten.
Tof, krijgen we een fotootje?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

hopelijjk af voor de grote reis  :)

bollen neus

#8543
Me mentaal en fysiek voorbereiden om straks te vertrekken naar een trouwfeest, andere kant van het land. Nogal een geluk dat ons apenland geen 3.000 km lang is.
Den Eric.

evan

Foto's volgen één dezer weken :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Laatste stuk vliesbehang is geplakt en 16 gaatjes geboord in het plafond voor de verlichting... ::)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

raf

tekening gemaakt voor een accu bakje en dit daarna in plexy glas uitgefreesd
nu met chloroform in elkaar aan het lijmen
en het dan straks passend maken op de duik tank .en dan hopen dat er voldoende plaats in de boot over is voor de rest van de ingewanden

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Na maanden nog eens verder aan het doen aan mijn loc. Handvaten aan het solderen op de batterijkast.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

Vloeken op 2 van mijn 8 i11-en waarvan de kortkoppelmechaniek soms blijft steken. Eentje is ok na wat aanpassingen, begint er plots een andere onnozel te doen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

svvander

Testbaantje met de zoon opgezet, wissels ingesteld en gevloekt op ontsporing alom... reden? Blijkbaar de koppelingen van sommige oude modellen.

https://youtu.be/OJGmeV-703k
https://youtu.be/JD0Qnl1zavE
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be