Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

bollen neus

Terug locomotieven en wagons klaarzetten op de baan voor bezoek.  8)
Den Eric.

ERVIN

Aan het kijken welke sleep ik nog eens ga laten rijden.

Rangeerduivel

Citaat van: ERVIN op 12 juni 2019, 16:30:38 PM
Aan het kijken welke sleep ik nog eens ga laten rijden.

Hier in dit geval moet je niet vrezen voor platte banden.... ;D ;D

;)

bollen neus

Tevreden mensen zijn gisteren hier vertrokken. Op foto zijn ze inderdaad helemaal anders dan in live. Ook kan je dan rustig de details bekijken, ze zien en horen rijden. Dankbaar publiek gisteren enne ja mijn modellen zijn ook nooit perfect hoor dat laat ik aan de mannen over die toch alles beter weten laat staan kunnen.
Nu terug begonnen met cabines voor de 9505 Strukton te verfraaien, wat kastjes maken en zitjes voor de frontcabine zodat er een paar personeelsleden op kunnen gaan zitten. Dan nog een andere stijl van verlichting even uit proberen.
We weten weeral wat te doen reeds.
Den Eric.

bollen neus

De 2 laatste mappen uitmesten van de verbouwingen aan de locomotieven voor een boekske samen te stellen. Het zal nog een ferm werkje worden van lange adem. Meer dan 500 foto's per verbouwing en daar dan de meest bruikbare van opslaan, nadien als alle mappen gedaan zijn nog eens een sellectie maken. Je kan moeilijk een boek maken dat zo dik is als die van Sinterklaas nietwaar? Bedoeling is dat ik dit kan meebrengen als ik eens een beurs bezoek dan kunnen geiterresseerden der eens in kijken reeds.
Den Eric.

raf

printen in elkaar aan het solderen om hopelijk woensdag te kunnen monteren .
2 van de 6 zijn reeds gemonteerd en werken zoals gepland
nummer 3 heb ik hier voor me liggen en is qua software reeds klaar .
40 pootjes om te programmeren en ik kwam juist toe
dan nog 3 en nummer 4 gaat weer een uitdaging  worden mijn gedacht
maar de boer ploegde verder zullen we maar denken

onder de printer display houders want daar moet ik er ook nog een 20 tal van hebben
komt goed

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

steamdriven

Aan het bijlezen over micro-layouts.
Ik heb voor mijn nieuwe layout maar een heel beperkte 0.8m*0.3m (eventueel uitbreidbaar met nog eens hetzelfde ernaast) en ik wil het toch een beetje boeiend houden. Deze afmetingen vragen bijna om N schaal maar mijn voorliefde voor smalspoor blijft hier toch wat parten spelen. Ik wilde eerst een ÖBB thema maar teveel tijd hier op het forum heeft me doen besluiten om voor een Belgisch ontwerp te gaan. De vicinales laten me niet los...
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

loebaske


Volop railladingen aan het maken....

bollen neus

Een mens zou beginnen denken dat er in het week end neiger gewerkt wordt dan in de werkweek.
Den Eric.

doomslu

Citaat van: bollen neus op 16 juni 2019, 10:00:20 AM
Een mens zou beginnen denken dat er in het week end neiger gewerkt wordt dan in de werkweek.
Den Eric.
Ik heb het ook al gedacht.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

BR-59

Feit is wel, dat er in het weekend in ieder geval anders gewerkt wordt. Moeten wordt mogen. Mogelijk is dat de oorzaak van de boost. ;D

Metpetergaathetbeter

of het feit dat de/ne du(i)vel(s)zak nooit gevuld is  ;D ;) (willekeurig gezegde),gewesttaal/Nederlands

raf

of dat er geen weekeinde meer is en gewoon de dagen zijn zoals de vorige voor sommige onder ons.
of dat juist deze dag een goeie dag is en men volop  kan door werken omdat de andere dagen gepaard gaan met pijn en stramheid
er zijn zoveel redenen waarom er op sommige dagen meer gewerkt word dan op andere

ik dacht vroeger ook dat ik tot mijn 100 kon door gaan zoals toen ik 20 was
ik denk dat nog wel maar mijn lichaam denkt er niet hetzelfde over
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter

hopelijk is het lichaam verkeerd en U juist !

raf

nee peter spijtig genoeg is het mijn lichaam dat gelijk heeft

na 5 tia's en/of CAV 's die ik in het kort gehad heb moet ik sterk in binden
gelukkig ben ik er redelijk goed vanaf gekomen het had erger kunnen zijn

ik ben deze week met de klimop begonnen om hem af te scheren wel de rest zal voor volgende week zijn
terwijl ik dit normaal op een voor middag deed
ook de medicatie speeld hierbij een grote rol
ik moet cholesterol verlagers pakken (40Mg) om die van 150 naar 75 te brengen
en daar zijn de bijwerkingen van stijve spieren en pijnlijke gewrichten
wat dus werken een beetje een SM gebeurtenis word LOL
maar wat vandaag niet afgeraakt daar doe ik morgen aan verder

gr raf 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.