Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

ERVIN

Jammer dat wij hier geen foto's van te zien te krijgen Eric , terwijl onze noorderburen die wel krijgen. :'(

55erke


Ik zou er ook graag Foto's van zien. Volgens mij maak je mooie dingen.

Groetjes

bollen neus

Jullie beide een zeer kort PB verstuurt.
Den Eric.

59erke

transportkoffer aan het maken voor de MSM N module(s) veilig te transporteren en thuis stofvrij te stockeren
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

svvander

Mobilstation getest, locomotieven al ingesteld en nieuwe wagons eens laten bollen.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

bollen neus

Foto's bekijken en sorteren in mapjes, der zijn er meer dan ik verwacht had. Zal nog net wat werk hebben om tot een boekje te komen van 30 Blz. gevuld met de verbouwingen aan de modellen in schaal O. Ben natuurlijk ook geen secretaris of amtenaar die dit veel beter kunnen natuurlijk. 8)
Den Eric.

bollen neus

Eén map reeds uitgemest, nog 6 te gaan.
Den Eric.

modelbouwpatrick

Koen kijk uit naar idee voor transportkoffer zijn het modules van 120 cm of anders

Rangeerduivel

#8408
Zonet (voor de zoveelste keer) de cameraploeg buiten gelaten...! ::)
Een plaatselijke vereniging/filmclub
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjcwYLFwYniAhWIEVAKHWypBRcQFjAAegQIBRAC&url=http%3A%2F%2Fwww.vwk.be%2F&usg=AOvVaw2yQUmW1yJ38jKiYFdw57RA
werkt al een tijdje aan een reeks genaamd "Portret van...",
Dit gaat over Wielrenners, duivenmelkers enz..., en ook ik heb de eer hieraan te mogen meewerken.
De reeks gaat over allerhande beroepen en hobby's uitgevoerd door Wanzeelnaars, waar ikzelf dus ook bijhoor.(ik woon nl. in Wanzele, een deelgemeente van Lede bij Aalst)
In titel van, zijn al een redelijk aantal uurtjes opname gemaakt, zowel op mijn 'hobbyzolder' als op de open deur op 03 maart 2019 bij Amsac.
De opnames zijn vandaag afgerond en kunnen, na binnenkort een nog resterend interview in het clublokaal van Amsac, gemonteerd worden.
Men houdt het niet voor mogelijk hoeveel energie in zoiets kruipt!
Die filmmakers gaan dan niet over 1 nacht ijs, ze waren beroepshalve reeds in de filmkunst verwikkeld (ex BRT/VRT regisseur enz).
Bedoeling is om de filmreeks te publiceren tijdens de kermis in de parochiezaal van Wanzele, maar als medewerker krijg ik uiteraard ook een kopij van de film, waarvan ik indien mogelijk, ook een link hier op het forum zal plaatsen.
De reden waarom ik mijn medewerking hieraan verleen is het feit dat onze hobby dringend publiciteit nodig heeft, gezien de uitvoerders ervan alsmaar ouder en dus zeldzamer worden.

;)

Havoc

Oude cursussen aan het inscannen zodat die het oud papier op kunnen. Als ik dat allemaal ooit gekend heb moet ik toen een slimmerik geweest zijn ;)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

altijd plezant hé hebben het hier reeds een paar keer beleeft
wel druk zulke dagen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter

#8411
tja 't leven van een treinenmelker euh liefhebber is ook niet alles hé Rudy en dan nog eens Wanzeelse vedette zijn daar bovenop en waarschijnlijk zijn uw bakken speciaal bier ook stillekes aan op ?;D ;)

Paulogic

ik zou mijn naam veranderen :

Rangeerduivelmelker...
mvg,
Paul(ogic)

bollen neus

Stelselmatig alles opzoeken voor volgende locomotief te veranderen, gaat waarschijnlijk de Strukton 9505 zijn (een gele banaan dus)  Wat de laatste veranderingen zijn staat ook al vast een Lemvigbanen model anno 2018, een MY1153 (waar wel veel slechte verf ophangt naar het schijnt?) en de laatste zal de moeilijksken zijn peis ik nen TMY106. :-\ Ook verder de mappen uitmesten van de verbouwingen.
Den Eric.

minitreintje

AR43 onderstel aan het fabriceren :)





Filmpje:

https://youtu.be/O8QpLZHjnaU

Volledig getekend en geprint in 3D. Nu nog wat verder finetunen. Massatoevoer kan beter :(

Groeten,
Dylan
Märklin C-rail modulebaan met Arduino