Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Metpetergaathetbeter

#8340
Citaat van: Paulogic op 22 maart 2019, 12:31:11 PM
Bij mijn vrouw moeten de remblokken nooit vervangen worden... die kent dat pedaalke niet  ;D ;D ;D ;D
er zijn er daar in die (uw) relatie wel meer die ongeremd door het leven gaan  ;D ;)

mij psychologisch voorbereiden voor een derde werkdag van de week aan te vangen (gelukkig ook de laatste deze week)  :)

raf

#8341
fuck us klipper kan je de remmen zelf vervangen of laten doen
de remblokken kunnen ook met de computer terug worden ingedraaid maar zelfs in de garage doen ze dit niet
de cilinder draaien ze met een sleutel terug naar binnen en klaar
dit gaat vele malen sneller dan met die computer

bdw ik denk er juist aan ik moet bellen ik zit aan 75000 km en moet dus de garage binnen
en nog steeds de eerste blokjes der onder maar ja da komt omdat raaie rudy raaie niet veel stopt hé LOL
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

evan

Euh Raf,

Je "spraaktechnologie" heeft er weer wat van gemaakt...
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

raf

ja fuck us moet eigenlijk focus zijn
maar das hetzelfde als foerd ex werkgever

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

BC911

Eens geprobeerd een sluitlichtje te maken. Mijn gevoel zegt dat het nog net iets te groot is, maar kleiner gaat mij niet lukken vrees ik  ::).



Is uiteindelijk de bedoeling om als werktreintje te gaan dienst doen:

Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

loebaske


Chrisrail

#8346
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

BC911

Inderdaad N. Voor H0 zijn er mooie dingen beschikbaar van REE Modeles (https://www.ree-shop.com/accessoires-pieces-detachees/621-5-pipettes-pour-liquide-fumigene-2-grandes-3-petites.html), maar voor N niet meteen iets bruikbaars gevonden ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

59erke

Bert, ik vind dit helemaal zo slecht nog niet.

Ik vermoed dat degene die voor N op de markt zijn (naar Duits voorbeeld dan) niet veel kleiner zijn
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

BC911

Ik zou nog graag dat rode driehoek patroon erop krijgen, maar om dat te schilderen is het echt te klein. Ga nog eens kijken of het eventueel met een decal haalbaar is ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Michiel

Ziet er toch goed uit, hoor. Lijkt zo op 't zich alvast niet te groot. En een sluitsein geeft toch weer wat extra.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

dani

te groot ?  mij lijkt het wel prima zo.   fijn gedaan !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Gerolf

Ik vind het ook prima gedaan  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bollen neus

Wegens niet verder kunnen aan model TMY101 Tagab (nog geen plexi rond materiaal dat binnen is) maar begonnen aan spuitwerk voor te bereiden aan de MY1135 "M" versie anno 2004 uit Odense. Voorbeeld reeds gemaakt in Ho vroeger, is steeds handig als je niet meer zeker bent van de fouten of juistheden die in het model moeten zitten.
Den Eric.

bollen neus

Decals plaatsen op de TMY101 alsook de deurgrepen reeds monteren. Dan sjabloons gemaakt voor de MY1135 te kunnen spuiten.Dak en onderkant afplakken om niet te veel nevenkleuren te verkrijgen nadien.
En dan dit week end al wat rollend materiaal op de baan zetten en wat uittesten voor bezoek volgende week.
En als je rekening houdt dat het een "kort" week end is van winter- naar zomeruur zal het zeker snel om zijn. ;)
Den Eric.