Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

SuSke

Lap... weeral iets op de to-do lijst van Vaerwegh Dok... Die baan geraakt nooit af  8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske


Dat is toch de bedoeling Frans, telkens ik  Varedok zie is het verbazend wat er weer nieuw is...spannend  ;)

Waterman

Na wat minder geslaagde pogingen dan toch de verlichting van mijn 53 goed gekregen. Eindelijk mooie en felle rode en witte lichtjes!

20181203_222939 by Patrick VdBossche, on Flickr

20181203_223032 by Patrick VdBossche, on Flickr

De foto geeft het niet goed weer maar het zijn wel degelijk mooie rode lichtjes nu  :)

Nu nog alles aansluiten zodat alles apart (uit)schakelbaar is.

Rangeerduivel

Tof, al schijnen ze volgens mij toch wat fel....maar dat kan je dimmen met de CV's.
Doch op de tweede foto zie je dat ze door de kast heen schijnen, dus ook hier weer, een dikke vettige laag matzwart langs de binnenkast lost dat op.

;)

bollen neus

Zwart stukske tape lukt ook al.
Den Eric.

Waterman

De ledjes liggen hier nog aan een oude Lima transfo die altijd op mijn werktafel staat om alles te testen. Ik heb tot mijn scha en schande geleerd na iedere stap te testen of alles (nog) naar wens functioneert ipv alles ineens aan te sluiten, de boel dicht te gooien en dan te ontdekken dat er ergens iets fout zit  ;D

Maar eens aangesloten op de decoder is er dus inderdaad de dim optie. Er zwaardere weerstanden insteken en dan proberen ze feller te doen branden is moeilijker naar het schijnt  ;D

En er is al wat licht-isolatie (of hoe heet dat?) gebeurd, maar inderdaad nog niet voldoende blijkbaar  :-\

bollen neus

De body voor de MY1154 schaal O staat nu volledig klaar voor spuitwerk. Zal voor (hopelijk) in de loop van de week zijn reeds.
Den Eric

modelbouwpatrick

Hallo Peter,

gisteren is leuke aankoop binnen gekomen .

https://youtu.be/pKIFUbRwluI

Rangeerduivel


mardig23

Nee, inderdaad, en ik ben nu wel nieuwsgierig ::)
Mvg Karl

raf

ik heb hem gisteren live zien rijden
een prachtige loc die ook nog eens mooi rijd
na het instellen van wat parameters in de decoder kon hij op de baan een paar rondjes trekken

knap machien
spijtig dat we geen tijd hadden want ik had hem graag met een sleep gezien 
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

bellejt

Patrick, gewoon binnenkant wat zwart schilderen geeft al een heel beter effekt met die leds die dan niet meer doorschijnen.

modelbouwpatrick

oeps stond prive nu openbaar en Beljet zijn zwart en geven mooie licht alleen decoder regelen is nog te hevig

raf

ik zal volgende week wat wagons mee brengen om er achter te hangen .een sleep ketelwagons gaat mooi zijn denk ik .

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

modelbouwpatrick

heb ook nog 20 kolenwagen tijdperk 3 met spaakwielen