Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Pierre

Groet Pierre.


ACFI

Citaat van: Gerolf op 24 december 2017, 10:03:55 AM
Ik ben nu bezig om puko's te maken (klinkt merkwaardig, ik weet het ...)

Rond deze tijd zagen drie wijzen ook het licht.

Maar eerst moeten de onnozele kinderen nog passeren.

Alleluja.

Gerolf

Citaat van: ACFI op 24 december 2017, 18:55:29 PM
Citaat van: Gerolf op 24 december 2017, 10:03:55 AM
Ik ben nu bezig om puko's te maken (klinkt merkwaardig, ik weet het ...)

Rond deze tijd zagen drie wijzen ook het licht.
Maar eerst moeten de onnozele kinderen nog passeren.
Alleluja.

;D  ;D  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

Citaat van: Gerolf op 24 december 2017, 17:25:27 PM
Citaat van: doomslu op 24 december 2017, 15:04:29 PM
Citaat van: Gerolf op 24 december 2017, 10:03:55 AM
Ik ben nu bezig om puko's te maken (klinkt merkwaardig, ik weet het ...)
Heb je je tot de duivel bekeerd?  ???

Wees gerust - het is voor een hoger doel (zie kofferbaan-draadje)  :)
Oef, ik ben blij dat je terug op het rechte spoor bent!  ;)  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bollen neus

Statiefke gekregen om stabiele foto's en filmkes te maken. Ondertussen een paar filmkes gemaakt, komt snor. Ook foto's gepakt voor samenstellen boek schaal O modellen.
Den Eric.

Michael

Mijn verzameling locomotieven en treinstellen op foto zetten om later in een data base te verwerken. Nee de foto's zet ik niet publiekelijk op het internet.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

bollen neus

Vandaag de hobby kamer volledig opgeruimd, netjes alles opgeborgen wat er niet meer hoefde te staan. Veel plaats voor te starten met volle moed volgend bouwjaar.
Den Eric.

Klaas Zondervan

In één dag opgeruimd? Ik ben al 3 weken bezig om mijn zolder uit te kuisen en dat gaat nog wel een weekje duren. Intussen al een volle kliko met onnutte dingen weggegooid.

bollen neus

Tja Klaas, een bescheiden hobby kamertje hé, wat kasten aan de zijkanten op een oppervlakte van amper 2,5 op 4 m. Schiet er echt niet veel op te ruimen nietwaar?Qua wegwerp materiaal heb ik geen probleem was allemaal reeds in begin van dit jaar in de container gekieperd. (onderdelen Fleischmann, Marklin en Roco, draaistellen, oude assen,  chassis, bedieningskastjes, Preiser figuren, tandwielen allerlei) Als je het te koop zet willen ze toch geen geld voor geven dus weg met deze bazaar en dat past beter met mijn eigen wijze manier van denken dan. ;)
En nu wat ernstig, laatste zaterdag van het jaar en ja ook (hopelijk) de laatste begrafenis voor dit jaar, heeft wellekes geweest dit jaar 2017.
Den Eric.

OlivierV

Transportkoffertje voor personenrijtuigen aan het inrichten met recuperatiemousse van de voorbije MSM-acties en onze AMSAC-wagentjes en een houten geschenkkistje van Westmalle.

Schol!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

raf

de kerst versiering aan het op bergen daar er na deze week geen tijd meer voor gaat zijn

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

bollen neus

Volgende wagon schaal O demonteren om te kunnen starten met vervuilen.
Den Eric.

raf

den otto ingeladen en klaar om morgen rond 12.00 uur naar lippemodelbau te vertrekken

plezante beurs en ik hoop er wat koopkes te kunnen doen
gemakkelijk als je 2 en 3 rail op het zelfde spoor kunt rijden .
wel nie verkeerd mengen want dan is het knetter

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

bollen neus

Zo, de wagon is vervuild, staat nog uit te drogen. Juist bijtijds kan deze bij de vuile sleep gaan hangen morgen komen er 6 mensen kijken naar de opbouw van de baan (in wording) en de afgewerkte locomotieven en vervuilde wagons.
Nu spuit materiaal proper maken en alles opruimen.
Den Eric.

raf

rompke van 6 meter aan het maken en met al dat schuren dikke arm spieren kweken

spijtig dak geen foto's kan zetten maar ja het is niet anders
de beurs in lippe daar was redelijk wat te zien maar de prijzen waren er wat aan de hoge kant om nu echt koopjes te doen
https://www.facebook.com/knock.broekvent/posts/1765637946821680?notif_id=1516984176780694&notif_t=feedback_reaction_generic&ref=notif

impressie van onze stand met scheeps modellen en dan nog een algemene indruk van de rest van de beurs

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.