Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

BC911

Deze ochtend in de doe-het-zelf zaak hadden ze nog een overschotje van 15mm multiplex liggen. In stukjes laten zagen met dit als resultaat  ;):

Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

OlivierV

Ik bewaar alles netjes lokaal. De cloud is misschien wel veilig, maar toch niet helemaal Kijk maar naar die drommelse emmer. Zelfs al heb je het al op internet, bewaar gewoon een kopie lokaal, zoveel moeite en plaats kost dat nu ook weer niet de dag van vandaag.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Steam.N

Mooie bak, Bert.
Herkenbare zijkanten  ;)
Ik kijk uit naar de uitwerking !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

BC911

Dat zal dan puur toeval zijn Jean, ik vond het gewoon mooi en handig zowat gaten op de zijkant  ;). Verwacht niet te veel van de uitwerking. Ik ga het basic houden. Het enige doel is eens iets af te werken en te kijken wat m'n handjes als beginner voor mekaar krijgen ...  :-\
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

oebr

#7579
mooi werk Bert !

Waar zijn we nu mee bezig - ik neem dat vandaag letterlijk: een duurtest van een servosturing.
En het blijkt betrouwbaar...
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Doornroosje

Voor de eerste keer bezetmelders aan Ecos2 koppelen en proberen in koploper uit te lezen. Leerrijk! Dacht dat het niet werkte, maar wist niet goed waar in de menuutjes te kijken. Nog heel eventjes en dan rijdt de eerste loc zijn digitale rondje. Ik kijk er zo hard naar uit dat elke vrije minuut er bijna aan op gaat. Even de knutselwerken in stroomversnelling!

raf

koppel dokters aan het bellen geweest
raf gaat nu voor een grote beurt wat onderzoeken aan gaat
tja nen otto moet ook nu en dan een grote beurt krijgen waarom de mens dan niet hé

maar wacht tijden man niet normaal in januari kan ik terecht das echt niet te doen

gr raf   
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

modelbouwpatrick

maar goed dat je niet echt ziek zijt anders zijt ge tegenwoordig dood voor dat een dokter kan zeggen dat ge dood gaat

bollen neus

Citaat van: modelbouwpatrick op 23 oktober 2017, 15:09:56 PM
maar goed dat je niet echt ziek zijt anders zijt ge tegenwoordig dood voor dat een dokter kan zeggen dat ge dood gaat

Ast nen troost mag zijn mijn schoonma heeft dit meegemaakt, afspraak voor hart in april gemaakt, ze mocht komen eind september. Dit heeft ze dus niet gehaald. Hartinfarct in Juli.
Den Eric.

raf

nee gaat wel allemaal me vallen en niets is dringend
maar zo om de 10 jaar toch alles eens laten na kijken je weet maar nooit
probleem zijn mijn handen waar ik ontstekingen in heb van op foerd te werken
altijd met de hand schroeven vast draaien en trekken en wringen dus dupritren (ontstekingen op de spieren)
mijn pink begint wat hinderlijk te worden en daar gaat dus iets aan gedaan worden maar het zijn nog allemaal afspraken voor controle

eric ja dat is dus een spijtige zaak met je schoonmoeder
maar het is al gebeurt dat er iemand buiten kwam en volledig in orde was en alsnog een hart infarct kreeg
zie tegenwoordig die jonge voetballers .ze vielen als vliegen de een na de andere

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

LXvG

Dupuytren, ja, daar kan ik wel een beetje over meepraten. Veel last van bij het spelen op de bas, tikken op de laptop en knijpen. Kan operatief best aardig behandeld worden. Sterkte er mee!

raf


alle delen gefreesd en das wel plezant dat je ook aluminium kunt frezen
heel het tech rek past als een puzzel in elkaar
nu nog de servo plaat tekenen en dan kan deze morgen ook gemaakt worden

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Citaat van: raf op 23 oktober 2017, 14:24:59 PM
maar wacht tijden man niet normaal in januari kan ik terecht das echt niet te doen

Dit jaar in mei voor de jaarlijkse controle bij de tandarts. Klein gaatje gezien. Wanneer kan ik daarvoor komen? Antwoord: "in september zullen we u bellen om een afspraak te maken..."
Met vakantie voor onbepaalde duur.

SuSke

spiegels op de modelauto's aan het plakken. priegelen...  ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

marc goovaerts

Citaat van: SuSke op 01 november 2017, 23:32:17 PM
spiegels op de modelauto's aan het plakken. priegelen...  ;) ;)
En na wat oefenen: die bestaan ook in N !