Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Johnnytrein

Ook van mij heel veel sterkte.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

loebaske

Veel sterkte Raf en kan best geloven dat je in de put zit...

Steam.N

Sterkte, Raf.
Moeilijk te bevatten voor wie achterblijft ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Raf man, wat moeten we hier op zeggen? Je wenst het niemand toe.
Het is alvast al goed dat je er met ons wilt over praten.
Sterkte aan jou en de familie in deze moeilijke dagen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michiel

#4099
Ik heb m'n broer zo verloren. De vraag "waarom" blijft aan je kleven, zoals schuld en blindheid.

Maar zolang ze er nog is, sta haar bij. Ze heeft je nodig, ongeacht de bestemming van het noodlot. Raf, sterkte!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Bolje

Raf,

Moeilijk om hier mee om te gaan.
Toch veel sterkte en moed gewenst voor u en de familie.
Praat er over, misschien zelfs met professionele mensen. Deze kunnen in veel gevallen helpen om door te gaan met uw leven.
Vele groeten,
Ronald

Metpetergaathetbeter

erg, niet te vatten en al die vragen waarom ? Vragen die zullen blijven hangen en mogelijks nooit een antwoord zullen krijgen !

Heel veel sterkte toegewenst aan U en de familie, mocht je nog nood hebben hier(vragen) iets te plaatsen, er is hier wel altijd iemand die je van antwoord zal proberen dienen/en of te luisteren.

Sterkte Peter

dani

#4102
daar zijn gewoon GEEN woorden voor.   dat is gewoon  KL...... !

Damn, man, waarom ?   

Sterkte in deze moeilijke tijden !  Misschien weinig woorden, maar ik ben er gewoon ff stil van.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Snobby Crash

#4103
Hey Raf,

Ik ken je niet persoonlijk, alvast mijn medeleven...

Dan is er natuurlijk de vraag waarom iemand zo een daad doet...
Er moet al heel veel aan de hand zijn vooraleer je de stap zet naar zelfmoord,
heel veel zelfs, anders is je lichaam en geest niet sterk genoeg om
dat nog maar te kunnen doen.

Er zullen wel ergens problemen zijn, misschien weet je het, zie je de problemen
niet of weet je er helemaal niets van.
Hopelijk kom je er wel achter  wat de oorzaak is geweest
van haar daad... als dat kan
tenminste... Jij bent nu verschrikkelijk hard wakker geschoten en het is nu
aan jou om te achterhalen waarom !

De reden... Kunnen verschillende dingen zijn... Slecht nieuws gekregen van de
dokter... en wil ze jou er niet mee belasten, maar dan ga je meestal niet
over tot het plegen van zelfmoord omdat een mens gaat vechten  voor zijn
leven...
Misschien is er iets in haar leven is gekomen dat ze je niet wil of durfde te vertellen...
Vaak kan ook medicatie voor depressie leiden tot zelfmoord...

In elk geval veel sterkte, en hopelijk komt je vriendin er weer
bovenop en kunnen jullie verder met jullie leven...

Geert

Catje

Raf,
Woorden schieten te kort,
heel veel sterkte gewenst voor u en de familie.

Rangeerduivel

Ook van hieruit veel sterkte toegewenst Raf,
We hopen samen met jullie mee dat het uiteindelijk toch nog een goede afloop kent

Rudy

Peter

Raf,

Wat kan ik daarop zeggen buiten je heel veel sterkte toe te wensen.
Dat zijn verschrikkelijke dingen om mee te maken.
Blijf er niet mee zitten, want op je MSM forumgenoten kan je altijd rekenen.
Met vriendelijke groeten
Peter

marc goovaerts

Raf,
Het zal blijven kleven, maar ik wens je veel sterkte. We zitten spijtig genoeg in een tijdperk dat bijna iedereen er over kan meespreken uit eigen ervaring. En dus heel goed weet waar je door gaat.


@ admins: Dit gedeelte van 'waar zijn we nu mee bezig' misschien beter verplaatsen naar 'dedju toch' ?

Rangeerduivel

Een aantal opstelsporen aanleggen,
het lijkt niet veel maar ik kan er héél wat loc's op kwijt,en het was toch een verloren hoekje!

idee aangebracht door Olivier,waarvoor dank!



;)

BTW,links tussen de sporen op bovenste foto liggen zwarte korrels,dat zijn géén muizekeutels maar houtskool van aquariumfilter die dient om kolenwagons mee te laden! :D :D

Huugooke

Zelfdoding komt helaas veel voor; blijkbaar hebben we in ons landje een triest record.
De reden is meestal heel onduidelijk; jonge mensen, tieners zelfs, met geen zorg in de wereld, zien het niet zitten en stappen uit het leven.
Andere reden is de ultieme roep om hulp, omdat alle andere middelen tot communicatie zijn uitgeput.
Het lijkt zo zinloos, terwijl anderen hopeloos vechten voor hun leven, en met beide handen vasthouden aan die laatste strohalm, maken schijnbaar gezonde en gelukkige mensen een einde aan hun leven.
Wat er omgaat in de geest van anderen zullen we nooit weten, mensen zijn goed in het verbergen van hun zorgen, meestal dan nog om anderen er niet mee te bezwaren.
Ik heb onlangs het dierbaarste in mijn leven verloren, en ik besef nu dat ze zal blijven bestaan zolang ik haar in gedachten hou.