Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Rangeerduivel

Ik zit vast;
Ik kan geen foto's meer plakken...

Ik krijg enkel de mogelijkheid 'herladen',en dan ben ik alles terug kwijt!
Wat moet ik hier mee?
Ik had nog een paar foto's van werktreinen te over  >:( :-\

;)

B_Modelbouw

@ Rudi;
Die Infrabel werfcontainers op je wagens heb je leuk gemaakt ... wat die kraan-bovenleidingswagen betreft zou ik nog een firma logootje meegeven.
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


Rangeerduivel

Citaat van: B_Modelbouw op 22 oktober 2014, 14:51:29 PM
@ Rudi;
Die Infrabel werfcontainers op je wagens heb je leuk gemaakt ... wat die kraan-bovenleidingswagen betreft zou ik nog een firma logootje meegeven.

Die wagens met werfcontainers heb ik niet zelf gemaakt,maar gevonden op Ebay...
Het zijn Liliput's,maar of dit door de vorige eigenaar gedaan is of door Liliput zelf weet ik niet.
En inderdaad,op al de gele tuigen moeten nog de decal komen en ze moeten ook nog wat vervuild worden zodat het plastiekerige weg is.
Helaas zitten in de bouwdozen van Kibri geen Infrabel-decals...

;)

En zoals jullie wel weten kan je de rest van het materiaal wel bekijken op "mijn Flikr"

Stieven76


krispy

Na zeer lange tijd eindelijk terug op de zolder geraakt en dan maar meteen tijd genomen om men laatste aanwinsten van vorige zaterdag te testen.

Men VB+3004 sound staat nu in te rijden op de rolbank  :P en de 2 ketelwagens  Simotra-tamoil staan op de baan  :P te bollen.

Hopelijk wordt het een zeer creative winterperiode zodat er hier eindelijk aankleding op de baan komt ;)


MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Thommy

Op vraag van een maat:
AR43 (enkele koplampen) aan het uittekenen om dan 3D te laten printen ergens...
+ moet dan nog 2 of 3 rangeerdiesels uittekenen ook...

best dat hij die boeken van diesels heeft met de "tekeningen"...
Greetz

Thommy

Snobby Crash

Een filmpje aan het maken van de expo van vorige week !

Herwig

 bericht 4070, Thommy,

"Tekeningen in (Max Delie) Diesel-boek".

Zouden de   [erven Rik De Bleser-zaliger]  of Max Delie auteursrechten kunnen laten gelden op die beroemde tekeningen?

Thommy

Citaat van: Herwig op 24 oktober 2014, 12:09:22 PM
bericht 4070, Thommy,

"Tekeningen in (Max Delie) Diesel-boek".

Zouden de   [erven Rik De Bleser-zaliger]  of Max Delie auteursrechten kunnen laten gelden op die beroemde tekeningen?

heb de boeken mee gekregen van hem  :) maakt het net iets gemakkelijker
Greetz

Thommy

gardevil

Mijn eerste messing bouwsetje aan het ineenzetten. Alhoewel ineenzetten was de bedoeling, maar loop al tegen een probleem aan bij het eerste onderdeel.

Nog wat studeren dus.

btw. gaat om een kitje van Railtrack, Belgisch lichtsein.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

loebaske

Nu ik wat  aan tafel kan zitten ben ik begonnen met schilderen van de 500 poppekes die hier al een 5j liggen te roesten  :) :) :)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 26 oktober 2014, 14:45:17 PM
Nu ik wat  aan tafel kan zitten ben ik begonnen met schilderen van de 500 poppekes die hier al een 5j liggen te roesten  :) :) :)
liggen roesten, volgens mij zien die zo ro(e)st(ig) van de haarkleuring die toch niet door jou gebruikt kan worden !  ;D

Kees-Jan

Gisteren een nieuw baantje getekend in "1". Straks eens opruimen en gaan rails leggen.

PeterC

Eens een poging aan het ondernemen voor een zeeschuimboomje:



Zeeschuim in verschillende soorten bruin gespoten.  Dikke acrylgel erop en grasvezels aangebracht.  Nadien dunnere acrylgel en een mengeling van verschillende vlokjes op gestrooid.
Groetjes, Peter


raf

doe ik reeds jaren zo maar ik strooi eerst turf om een iets ruwere structuur te krijgen van de stam
ik ga volgend jaar zelf het zeeschuim kweken want het kost niks en zelfs nog minder
grote bloembak en gaan met die handel want ze vragen der stik veel geld voor terwijl je het eens aan het groeien hebt je zaad voor een eeuwigheid gaat hebben

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.