Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

dani

niet-trein-related werk.   Laatste voorbereidingen voor een weekje werken in Ierland.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Citeervoor een weekje werken in Ierland.

Een vlucht met Aer Lingus??  :)
Met vriendelijke groeten
Peter

dani

euh.... ja, eentje.  Helaas zijn er  geen directe vlulchtn van Brussel naar Shannon, dus altijd BA naar Londen en dan AL naar Shannon. waarom ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Stieven76

Wij zijn zo ooit eens in Noord Ierland aan de kust een aantal dagen bij iemand op bezoek geweest.. Heel mooie streek met al die heuvels...

Peter

Citeerdus altijd BA naar Londen en dan AL naar Shannon. waarom

Heel vriendelijk personeel en uitstekende service
Met vriendelijke groeten
Peter

OlivierV

#4025
Stootblokken

Om te voorkomen dat mijn wagens van de baan afdrollen en tegen de grond botsen.
En dan doe ik ineens iets nuttigs met mijn stukjes overschot van oude rails.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

#4026
Goed zo,
Maar je moet eens een malletje maken zodat alle rails gelijk geplooid worden,
nu lijkt het net of ik ze gemaakt heb...! :D :D :D

;)

Chrisrail

#4027
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

raf

LOL

heb het zelf eens aan de hand gehad met een olaerts
boven op zolder en verkeerde schakelaar omgezet en roets de loc van de tafel af en ????????
normaal staat hij in een vitrine kastje op de kast in de living maar madam eens niet thuis en dan wil je hem toch ook zien rijden niet???
maar nu dus paniekkkkkkkkkkkkkkkkk
ik naar de garage want hij was door het trapgat omlaag geflikkerd en dus ik dacht (RIP)
maar na enig zoeken in de garage ????? geen loc en geen brokstukken
waar is die ellende heen
wel het moest zo zijn en de loc lag in de kelder want dat was nog de enige mogelijkheid en dan was hij dus helemaal RIP
maar ook in de kelder geen stukje van de loco te vinden.
maar langs de opening stond er een rol glaswol te wachten om naar de zolder te worden gebracht om onder de vloer te worden gelegd voor de plan,ken er op kwamen
wel die rol dan maar beginnen af te rollen en daar kwam hij wonder boven wonder uit en buiten enkel kleine krasjes was hij nog helemaal heel
wel kerels ik kan je vertellen dat er menige keren gevloekt is geworden en menig druppeltje zweet is gelaten
de loco terug op de kast gezet maar het mocht niet baten mijn madam had toch gezien (hoe was het mogelijk)dat er met de loco iets gebeurt was

maar de stukken waren nog heel en hij rijd nog steeds

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

wat een verhaal, uitgesmeerd over 3 verdiepingen.....   Jij hebt dus duidelijk meer dan  "geluk gehad" man !!!

Bij mij is er een keertje een Märklin Re460 (helemaal in metaal) van de treintafel getotterd op het parket...  doch verkeerd terecht gekomen en  hij heeft toch wat averij.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

bollen neus

Rooster voor het dak samengesteld en gesoldeerd, ondertussen en rechthoekig gat gemaakt in het dak voor deze rooster. Morgen hopelijk een nog groter gat maken in de zijkant voor de rooster. Daana beginnen met opvullen van overtollige gaatjes en spleten van deuren en opstapjes.
Den Eric. ;)

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 16 oktober 2014, 16:40:41 PM
Goed zo,
Maar je moet eens een malletje maken zodat alle rails gelijk geplooid worden,
nu lijkt het net of ik ze gemaakt heb...! :D :D :D

;)

Het rechtste stootblok komt nog van mijn modulebaan die ik al afgebroken heb. Het linkse is persoonlijk het best gelukte, na een tijd heb je geen mal meer nodig en plooi je zeer goed. Het middelste kan er wel mee door ...

Citaat van: Chrisrail op 16 oktober 2014, 17:34:03 PM
Citaat van: OlivierV op 16 oktober 2014, 16:29:40 PM
Om te voorkomen dat mijn wagens van de baan afdrollen en tegen de grond botsen.

Begrijp niet goed wat je daar mee bedoeld maar denk dat het daar bij U serieus aan het stinken is.... ;D ;D
;)
Woepsie, blijkbaar kruipen er letters in mijn woorden die er niet moeten inkruipen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bollen neus

Olivier, als ge nooit iets doet kan je nooit iets verkeerd doen is mijn motto. Commentaar geven kan "helaas" iedereen. En tja letterkes dat valt bij iedereen eens voor zekerst?
Den Eric.

Chrisrail

#4033
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

bollen neus