Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Alberke

en nu het volgende projectje :)...
rolbar by Hugo Albert, on Flickr
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Cozzy

Citaat van: Alberke op 21 mei 2021, 21:15:46 PM

zusbus by Hugo Albert, on Flickr

Mooie verzameling Hugo!
Bedankt voor de nrs. van de verfjes, ik ga me ook wagen aan de Büssing...
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

janieburton

Mooie busjes.

Van welk merk is de kit?
 

mark7758

complimenten.
Ik wil de rechtse wel. Past bij mijn project. 8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Alberke

Citaat van: janieburton op 21 mei 2021, 23:30:26 PM
Mooie busjes.

Van welk merk is de kit?
Kit van Ferivan. De andere is een aangepaste Brekina.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bollen neus

Speciaal vroeg opgestaan om een fikse herfstwandeling te ondernemen in de bossen te Stekene. Goed uitgewaaid en geregent.
Den Eric

svvander

Lijstje aan het maken van alle MSM's die ik nog mis... ik heb een winkel gevonden die er nog een pak liggen heeft. Na het eten, ikke op weg!
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Rangeerduivel

Citaat van: svvander op 22 mei 2021, 12:17:42 PM
Lijstje aan het maken van alle MSM's die ik nog mis... ik heb een winkel gevonden die er nog een pak liggen heeft. Na het eten, ikke op weg!

Ook ik heb er nog een paar liggen die stammen uit jaren 90 tot 2010.
Welke het juist zijn kan ik nu niet zeggen, dat neem ik wel eens door als ik terug ben (ik vertrek dinsdag 25/05 naar Italië tot 06/06) en dan zie je ze hier wel verschijnen...

;)

svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Decapod

Interessant ... ik mis er ook nog wel een paar. Mag ik weten waar die winkel is, Sven? Heb ook nog wat dubbels. Die krijg je als er tussenzitten die je niet hebt. Ze liggen hier toch maar rond te slingeren.
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

raf

problemen op de baan aan het oplossen
er was een blok (station uit)welk raar deed .het blok werkte wel maar het sein ging niet mee dus het was soms moeilijk te zien of er een lok in de tunnel stond.
module vervangen en de processor omgezet en nu werkt het wel.
dan was er op een helling afgaand soms een probleem als er een tragere loc voor een sneller zat.
dan haalde die snellere de trage in ???? en da kan niet
dus daar vandaag dan ook maar werk van gemaakt en nu bleek de rem weg te kort.
dus de lok reed eigenlijk al remmend door het signaal en remde dan verder in het voorliggende blok .als dan dat sein op groen ging vertrok hij gelijk mee met die trage
kwam niet altijd goed ?
nu een kabel verkeerd aan gesloten en daar door wat het rem blok te kort.
dus ook opgelost .
nu nog een paar ontspoor plaatsjes waar steeds dezelfde wagons ontsporen en zelfs een lok
maar das voor morgen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

svvander

Citaat van: Decapod op 24 mei 2021, 16:05:10 PM
Interessant ... ik mis er ook nog wel een paar. Mag ik weten waar die winkel is, Sven? Heb ook nog wat dubbels. Die krijg je als er tussenzitten die je niet hebt. Ze liggen hier toch maar rond te slingeren.

Artobi in Sint-Katelijne Waver. Er lager er nog heel veel... Ik heb mij moeten inhouden :-)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

svvander

Ondertussen aan het uitzoeken hoe de elektronica van mijn baantje moet werken. Heb er geen jota verstand van en gelukkig heb ik genoeg leden binnen onze club die dat wel hebben en mij willen helpen.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Bundesbahnfreak

Ik ben na wat vertraging  begonnen met het vals plafond (klikplanken) onder de schuine kanten van het dak te zetten. Minder eenvoudig dan ik dacht. Na de Osb-vloer en het bekleden van de de muur begint het stilaan op een hobbyruimte te lijken.  Grtn Rudy