Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

ERVIN

Ik heb twee grote kabelbruggen gemaakt , die mannen ben ik nu aan het spuiten , gelukkig heb ik goede tips gekregen van " onze " Evan , maar simpel is het niet.  ???

raf

De geprinte fietsjes zijn mislukt .
Eigenlijk de fietsjes zelf niet maar het was onmogelijk de support weg te krijgen .
Ik heb de support nu verder van het fietsje gezet en we gaan een nieuwe poging wagen .
Hoe fijner de print hoe moeilijker het is de support goed te zetten.
Ik krijg ook niet meer spaken in de wielen.
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

raf

Een eerste fietsje wat redelijk goed is .
Maar oordeel zelf en laat iets weten .
Het zadel ontbreekt dat weet ik maar dat komt omdat daar nog een support stond welke ik zeer moeilijk kan verwijderen .
Dus deze moet ik nog verzetten en zijn er nog een stuk of 4 die ik moet verplaatsen om ze beter te kunnen verwijderen .
Er is er nog eentje die wat dicht tegen een van de spaken zit .
Ik heb twee soorten en dat is deze en eentje met vooraan een mandje .Welke ik nu uit de support ga knippen en snijden .
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

evan

Bedankt mannen.  De verhuis is achter de rug en nu wonen we nog steeds in een fort van kartonnen dozen, maar op een ander adres 😂.  Ik ben geradbraakt, maar voldaan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Alberke

Citaat van: evan op 08 december 2020, 07:48:35 AM
Bedankt mannen.  De verhuis is achter de rug en nu wonen we nog steeds in een fort van kartonnen dozen, maar op een ander adres 😂.  Ik ben geradbraakt, maar voldaan
Been there, done that, still doing it.  ;D
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Michiel

Evan, geniet ervan. Kamperen in eigen huis heeft ook z'n charme. De druk is weg, de verhuis is achter de rug. Het uitpakken kan nu rustig op eigen tempo gedaan worden. Vorig jaar zat ik ook nog tussen de dozen.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

bollen neus

Tweede barak is klaar, venster met plexy glas, dak met roofing schilfers, schouw, kolenbak en een dubbele buiten WC. Twee lampen voor de buiten verlichting. Reeds een tableauke gemaakt op 9,5 cm hoogte zo kan ik de berg langs alle kanten aan laten sluiten.
Bericht gekregen dat de drukknoppen voor de wissel aandrijvingen op komst zijn en de 12 Peco wissel aandrijvingen worden deze week hier ook afgegeven. Met andere woorden we kunnen nog wat weken en maanden verder met modelbouw reeds.
Den Eric.

SuSke

Evan, geniet even van je "Kartonnen Fort" en neem je tijd om alles uit te pakken, maar vooral geniet van je nieuwe plek en omgeving.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

guy holbrecht

Evan,
een huis volledig leeg maken, alles inpakken in kartonnen dozen, meubels demonteren en als alles klaar is in de nieuwe woonst, terug van achter naar voor beginnen: meubels monteren, kartonnen dozen uitpakken, de nieuwe woonst terug 'vullen'. Daar kruipt inderdaad heel wat tijd in. Maar eens dit alles voorbij is, kan je volop genieten van je nieuwe stek, en uiteraard, terug beginnen modelbouwen.

just4fun

Veel woongenot in jullie nieuwe woonst, Evan.
En die vermoeidheid en hopen dozen verdwijnen wel, als je er de tijd voor neemt.
Paul

doomslu

Citaat van: SuSke op 08 december 2020, 10:59:39 AM
Evan, geniet even van je "Kartonnen Fort" en neem je tijd om alles uit te pakken, maar vooral geniet van je nieuwe plek en omgeving.
+1
Veel succes, Evan en Jona. Doe het rustig aan en geniet er van!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Waterman


ERVIN

Een storing aan het zoeken , gisterenvoormiddag ging hier alles nog perfect , gisterenavond startte ik alles terug op en toen werkte er geen enkele wissel meer , ook vandaag , na uren zoeken nog steeds niets gevonden. ( Loconet)

bollen neus

Tja man, dat kan een onnozelheid zijn maar vind dat dan maar eens. Altijd eens goe vloeken. ast niet goed gaat .(naar het schijnt lucht da op en kan je er met nieuwe moed terug tegenaan)
Den Eric.

ERVIN

Bedankt Eric , dat vloeken heeft geholpen , na 7 uren zoeken is de oorzaak gevonden , defecte kabel.  >:(