Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 01 november 2020, 12:58:13 PM
Rudy, af en toe eens met een schone lei herbeginnen doet deugd! Succes er mee.

En als 't niet rap verandert zal 't niet enkel bij treinen blijven denk ik!
Als ze denken er te kunnen van profiteren...daar pakken ze wel neffe! ::)

;)

ERVIN

Hier zijn er ook afbraakwerken bezig geweest , de lange helling met ruime bocht is verdwenen , ik kon niet echt hele lange goederentreinen laten rijden omdat ze teveel moeite hadden met deze helling , deze helling is er nu dus uit , nog véél werk , veel rails en wissels besteld , maar in tegenstelling tot vroeger toen alles altijd rap rap moest gebeuren ga ik hier nu eens echt mijn tijd voor nemen.

Het einde van de helling.

Afbraakwerken by Erwin Janssens, on Flickr

En het begin van iets nieuws..
Nieuw stukje baanplan by Erwin Janssens, on Flickr

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

Hj zag Infrabel in Mol bezig en dacht.  Tijd om hier ook aan de slag te gaan...  ;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

Citaat van: evan op 01 november 2020, 19:32:04 PM
Hj zag Infrabel in Mol bezig en dacht.  Tijd om hier ook aan de slag te gaan...  ;D
Zo is 'm hé.  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

Jawadde, dat zijn serieuze werken! Veel succes met je verbouwingswerken, Erwin.
Ik blijf dit volgen.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

En hij heeft nog een  pak wissels bij besteld, dat gaat daar een monster van een wisselstaat worden....

In ieder geval manifeste werken en dat allemaal zo zonder enige vorm van signalisatie ...
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

B_Modelbouw

Hoe Suske... heb jij dan het persbericht van deze werken niet ontvangen  ;D

Ervin, heel veel succes met de uitbreiding... daar gaat de laatste stock van Profi Rails  ;)
En dat gaat allemaal doordacht goed komen.
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


ERVIN

 ;D Ja Evan  , ik zag die mannen daar vandaag in Mol werken en dacht , dat ga ik nabootsen.

Op de foto is het niet goed te zien , maar er liggen daar nog 4 sporen die van de centrale tunnel komen en die dus nog aansluiting moeten krijgen op de containerterminal , er komen in dit gedeelte maar een beperkt aantal wissels bij hoor , maar omdat ik tamelijk veel problemen heb met mijn engelse wissels ga ik die allemaal vervangen door gewone wissels.





Dirky

en ikke... ik ben met de blokjes aan 't spelen :-)

blokjes by Dirky dyniMo, on Flickr

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

't Zijn blokskes zonder toppekeks, hoe krijgt ge die op elkaar gezet...  ;D ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Dirky

... met een M2 draadstangetje  :)

blokjes2 by Dirky dyniMo, on Flickr

Op "de baan" wil Evan alles schots en scheef dus moet ik een bruggenhoofd met verstelbare hoek aanleveren.  :D

raf

mooi werk dat weer wel
zelf aan het schakel bord bezig voor aan de module bakken ;er is licht en het schakelt reeds
nu de verbinding nog maken naar de betreffende wissels en dan de scoop er op en dan de puls breedte programmeren in de wissel picjes
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

SuSke

Citaat van: Dirky op 03 november 2020, 15:56:53 PM
...Op "de baan" wil Evan alles schots en scheef dus moet ik een bruggenhoofd met verstelbare hoek aanleveren.  :D

Waarom het gemakkelijk maken als je het ook moeilijk kunt...
Wel een ingenieuze oplossing.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.